کد خبر: ۱۹۳۹۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا جام جهاني 2014 برزيل را جام جهاني ماريو بالوتلي دانست.

در اين هيچ شکي وجود ندارد که بالوتلي يکي از بهترين مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان به شمار مي‌آيد. اما حاشيه‌هاي زيادي اين مهاجم ملي پوش باعث شده است تا بيشتر از آن که از او در مستطيل سبز بشنويم، خبرهايي درباره حاشيه‌هاي او در بيرون از فوتبال بشنويم. او در منچسترسيتي بارها و بارها به خاطر رفتارهاي عجيب و غريب خود از سکوها بازي تيمش را دنبال کرد. سوپر ماريو پس از جدايي از سيتي به فوتبال ايتاليا بازگشت تا براي ميلان بازي کند، اما به نظر مي‌رسد که روسونري هم نتوانسته است به حاشيه سازي اين مهاجم جوان پايان دهد.

چزاره پراندلي ، سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا معتقد است که جام جهاني 2014 برزيل بهترين فرصت براي درخشش ماريو بالوتلي خواهد بود .

او گفت: جام جهاني 2014، جام جهاني ماريو بالوتلي خواهد بود. بر اين باورم که او مي‌تواند بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذارد و به عنوان بهترين بازيکن جام انتخاب شود. البته بايد بگويم که بالوتلي بايد تلاش خود را زياد کند و به حاشيه سازي‌هايش پايان دهد. در اين صورت او مي‌تواند همه نگاه‌ها را معطوف خود کند.

پراندلي درباره اين سوال چه بازيکناني مي‌توانند بيشترين درخشش را در برزيل داشته باشند؟ اين گونه پاسخ داد: ليونل مسي و لوئيس سوآرس بازيکناني هستند که مي‌توانند در برزيل بدرخشند، آنها کمک زيادي به تيم خود خواهند کرد. معتقدم که ليونل مسي، لوئيس سوآرس و ماريو بالوتلي از بهترين بازيکنان حال حاضر فوتبال جهان به شمار مي آيند.

استفان الشعراوي، بازيکن مصري تبار ميلان فصل گذشته بازي‌هاي خوبي را براي اين تيم به نمايش گذاشت و حتي به تيم ملي فوتبال ايتاليا هم دعوت شد، اما او در فصل جاري پس از اضافه شدن بالوتلي به روسونري دچار افت محسوسي شد و ترکيب اصلي ميلان را از دست داد تا از روي نيمکت ذخيره‌ها کار را دنبال کند. شعراوي چند روز پيش با آسيب ديدگي‌ مواجه شد و به احتمال زياد 10 هفته‌اي دور از ميادين خواهد بود. همين مساله باعث شده است تا شانس او براي حضور در برزيل کم شود.

پراندلي درباره شعراوي و احتمال حضور او در برزيل اين گونه پاسخ داد: شعراوي مهاجم خوبي است. او بايد هر چه سريع‌تر آرامش خود را به دست آورد. ما الان مهاجمي همچون جوزپه روسي را در اختيار داريم که با انگيزه و هيجان بالايي در حال بازي کردن است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها