کد خبر: ۱۹۳۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
عضو كميسيون شوراهاي مجلس از لاريجاني خواست كه از ورود جاسبي به مجلس ممانعت به عمل آورد.

به گزارش 598 عبدالحسين ناصري نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي درگفت‌وگو با فارس، ضمن انتقاد از نحوه نقل و انتقال دانشجويان در دانشگاه آزاد تصريح كرد: وزارت علوم بايد آئين‌نامه اجرايي نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد را تصويب كند.
 
وي در اين رابطه افزود: متاسفانه نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد تابع نظم و قانون خاصي نيست و بر اساس ميل شخصي رئيس دانشگاه يعني جاسبي انجام مي‌شود، در حالي كه اين مسئله خلاف قانون است.
 
ناصري ادامه داد: ‌ممكن است دانشجوياني وجود داشته باشند كه دچار مشكل جدي باشند ولي در حيطه نظر مثبت جناب رئيس قرار نگيرند و در مقابل افراد ديگر با استفاده از ارتباط به راحتي بتوانند در دانشگاه آزاد نقل و انتقال انجام دهند.
 
اين نماينده مجلس اظهار داشت: متاسفانه رئيس دانشگاه آزاد در اين اقدام غيرقانوني خود خواست يا ناخواسته نمايندگان مجلس را نيز درگير كرده و به دانشجويان اعلام شده كه اگر از نماينده نامه بياورند، كارشان انجام خواهد شد.
 
وي اضافه كرد: اخيرا نيز دانشگاه آزاد گفته كه اگر نماينده نامه را به صورت دستي و شخصي به دانشگاه آزاد بياورد، ممكن است مورد عنايت خاص رئيس دانشگاه قرار بگيرد و براي دانشجو يك ترم مهمان بگيرد كه اين مسئله موجب وهن مجلس است.
 
ناصري از رئيس مجلس خواست كه از ورود رئيس متخلفي مانند جاسبي به مجلس ممانعت به عمل آورد و همچنين از وزارت علوم خواست كه سريع‌تر آئين‌نامه نقل و انتقال دانشجويان در دانشگاه آزاد را مانند ساير دانشگاه‌ها در چارچوب قانون به تصويب برساند چراكه درست نيست يك فرد خود مصداق قانون قرار گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها