کد خبر: ۱۹۳۵۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۹ دی ۱۳۹۲
نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای تاکید کردند: ملت بزرگ ایران با حماسه 9 دی ماه دشمنان انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند ناامید و چشم فتنه را کور کردند.

به گزارش 598 به نقل از گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کردند.

 

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 نهم دی ماه 1388 بی‌گمان یکی از ایام‌الله و یکی از روزهای فراموش‌ناشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ما باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

 

 در این روز خشم و خروش مردم انقلابی ایران اسلامی مانند آتشفشانی گداخته فوران کرد و حماسه‌ای باشکوه پدید آورد.

 

 مردم که از خرداد 88 تا دی ماه 88 شاهد قانون‌شکنی‌ها و ساختارشکنی‌ها بودند، مردمی که در طول چند ماه تهمت ناجوانمردانه و تقلب در انتخابات را شنیده بودند، مردمی که شاهد بیانیه‌های دشمن شادکن فتنه‌گران بودند، سرانجام با مشاهده بی‌حرمتی و اهانت فتنه‌گران به ساحت مقدس ابا‌عبدالله‌الحسین سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا، یکباره به صورت خودجوش مانند سیلی خروشان به حرکت درآمدند و به فتنه‌گران داخلی و حامیان مستکبر خارجی آنان نشان دادند که ملت قهرمان ایران بر سر عهد و پیمانی که با رهبر کبیر و معمار بنیانگذار انقلاب خود، امام خمینی (ره) بسته، پایبند و وفادار است و امروز هم با اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، همان راه را با وحدت و صلابت ادامه می‌دهد.

 

 ملت بزرگ ایران با حماسه 9 دی ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساختند و دشمنان را انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند ناامید نمودند و چشم فتنه را کور کردند.

 

 مردم بزرگوار ایران در 9 دی ماه بصیرت خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که این ملت بر مکتب مترقی اسلام به درجه‌ای از بلوغ و تکامل سیاسی رسیده که تحت تأثیر توطئه‌های شوم نظیر انقلا‌ب‌های رنگی و مخملی و کودتاهای نرم قرار نخواهد گرفت. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضا‌کننده این بیانیه هستیم وظیفه خود می‌دانیم از ملت بزرگ ایران که آفریننده حماسه 9 دی هستند، صمیمانه سپاسگزاری کنیم. ما اطمینان داریم که این ملت با بصیرت به فتنه‌گران اجازه نخواهد داد دوباره در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعال شوند.

 

 در راه پرشکوهی که تا رسیدن به قله پرافتخار پیروزی نهایی پیش رویمان، نمایندگان مجلس مدافع آرمان‌های امام راحل و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگهبان ارزش‌هایی خواهد بود که حماسه  9 دی نماد آن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها