کد خبر: ۱۹۳۳۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۰۸ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: به فيفا بگويند قانون سانتر را بردارد.
امير قلعه‌نويي بعد از پيروزي دو بر صفر مقابل ملوان و صعود به مرحله يک چهارم جام حذفي، در نشست خبري گفت:ايام سوگواري 28 صفر و امام رضا (ع) را تسليت مي‌گويم. در اين بازي در نيمه اول نسبت به بازي هاي قبل خيلي بهتر بوديم، البته از نظر تاکتيکي و گردش توپ و همانطور که فکر مي کرديم ملوان تيم جواني است که با برنامه بازي مي‌کرد. يکي از حسن‌هاي ما اين بود که موقعيت به حريف نداديم و ضعف‌مان اين بود که از موقعيت‌هاي گلزني استفاده نکرديم و اميدوارم هفته به هفته بهتر شويم و با آمدن بيک زاده دو جناح ما بهتر مي شود.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه صادق درودگر گفته بود که اگر سانتر را از استقلال بگيريد، اين تيم هيچ چيز ندارد گفت: نظرها محترم است ولي موقعيت تک به تک هم داشتيم و شايد بهتر است به فيفا بگويند قانون سانتر را بردارند. تغييرات لازم است براي اينکه شرايط سني تيم ما بالاست و آمدن ساموئل کمک کرد. در سه جام حضورم داريم و بايد نيروهاي‌مان را تقسيم کنيم.

وي در مورد حل مشکلات مالي استقلال با حضور اسپانسر، گفت: ساموئل آمده اما پول نگرفته است و اميدوارم پژمان منتظري هم تا آخر فصل بماند، اسپانسر جديد ما بانک شهر است و من مفاد قرارداد را نمي‌دانم اما بالاخره شهرداري تهران است و بايد به دو تيم بزرگ پايتخت کمک کند و هميشه از قاليباف ممنون هستيم و قبل از بازي با سئول هم به اردوي تيم ما آمد و اکنون هم بانک شهر به کمک ما آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها