کد خبر: ۱۹۳۳۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۸ دی ۱۳۹۲

بانک ورزش - اوضاع و احوال این روزهای تیم تراکتورسازی چندان مساعد نیست. بعد از اینکه شاگردان مجید جلالی در 3 بازی آخر فقط 2 امتیاز کسب کردند فشارها در تبریز به آقا معلم بیشتر از قبل شد و هر روز هم جانشینی برای او پیدا می‌شود، از رسول خطیبی تا علی کریمی.

برای اطلاع از صحت وسقم این صحبت ها دقایقی با حمید زینی زاده مدیرعامل این تیم هم‌صحبت شدیم که ظاهرا از دست جلالی دل پری هم دارد:

ابتدا در مورد پیوستن جاسم کرار به تیم‌تان بگویید، بالاخره می‌آید یا نه؟

همه کارها انجام شده و قرارداد او هم امضا شده است. به دلیل وجود مشکلاتی پروسه پیوستن او به تراکتور طولانی شد اما سرانجام توانستیم قضیه را حل و فصل کنیم و قراردادمان را نهایی کنیم. او 2 روز دیگر در تمرینات ما حضور پیدا خواهد کرد و مشکلی هم برای بازی ندارد.

مشکل محمد نصرتی هم ظاهرا حل شده و به تمرینات برگشته، درست است؟

بله همینطور است و اگر جلالی تشخیص بدهد در بازی بعدی هم در ترکیب قرار می‌گیرد. او به دلیل رفتار نامناسبش یک جلسه از حضور در تمرینات منع شده بود و حالا که مشکلش حل شده به ترکیب تیم برمی‌گردد.

خب فکر نمی‌کنید که همین بخشش سریع بازیکنان و عدم برخورد قاطع با اعتراضات برایتان مشکل ساز می‌شود؟

برای حل این مشکل روز گذشته جلسه ای را با حضور بازیکنان و کادر فنی برگزار کردیم و از همه خواستیم تا از صحبت های حاشیه ای دوری کنند و مطیع کادر فنی باشند. امیدواریم با همفکری و مشورتی که با بچه ها و کادرفنی داشتیم دیگر شاهد این رفتارها نباشیم.

به نظر می‌رسد مجید جلالی هم در کنترل حواشی و مدیریت تیم خوب عمل نکرده، موافقید؟

امیدوار بودیم که اوضاع اینگونه نشود اما صحبت های آقای جلالی در برنامه نود ناامیدمان کرد! ایشان از ما گلایه داشتند که هیچ باشگاهی با مربی‌اش اینگونه برخورد نمی‌کند و ما را زیر سوال بردند، اما این بی انصافی است. ما از ابتدای فصل به طور کامل از او حمایت کردیم و همچنان هم ادامه می‌دهیم. ما به درخواست ایشان و به دلیل سرمای تبریز اردوی 10 روزه ای را در تهران دایر کردیم تا بازیکنان از شرایط مطلوب بدنی دور نشوند، در حالی که هر روز اقامت ما در تهران برایمان حدود 10 میلیون تومان هزینه داشت. در هیچ زمانی مدیران تراکتور همچین امکاناتی را برای تیم مهیا نکردند اما ما فقط به خاطر مجید جلالی و موفقیت تیم با هر درخواستی از کادرفنی موافقت کردیم. از ابتدای فصل هم قراردادهای بازیکنان و کادرفنی به طور منظم پرداخت شده و از این نظر هم شرایط خوبی را سپری می‌کنیم اما نمی‌دانم منظور و مقصود آقای جلالی از بیان آن حرف ها چه بود.

تجربه نشان داده که مجید جلالی در مواقع نتیجه نگرفتن با مدیران تیمش به مشکل برمی‌خورد، فکر نمی‌کنید که باز هم همین پروسه در حال تکرار است؟

دقیقا نمی‌دانم، اما پیشنهاد می‌کنم که ایشان کمی حس مسئولیت پذیریشان را تقویت کنند و از بهانه گیری و فرافکنی پرهیز کنند. ما سعی کردیم تمام خواسته های ایشان را برآورده کنیم و فکر می‌کنم که باید بازی های بهتری را از تیم‌مان شاهد باشیم. خیلی خوب است که به جای متهم کردن دیگران، ضعف های خودمان را شناسایی کنیم و مسئولیت تصمیم گیری‌ها و عملکردمان را برعهده بگیریم. کج بودن زمین و کوچک بودن شهر، بهانه خوبی برای فرار و شانه خالی کردن از مشکلات نیست.

به عنوان سوال آخر، این روزها شایعه جانشینی رسول خطیبی به جای مجید خان بسیار قوت گرفته، حتی صحبت هایی هم مبنی بر پیشنهاد شما به علی کریمی برای نشستن جای جلالی شده، جریان چیست؟

همه این صحبت های شایعه است و ما فعلا با همین شرایط به کارمان ادامه می‌دهیم. استعفای خطیبی از گسترش فولاد باعث بروز این حواشی شده، اما ما هیچ صحبتی با رسول خطیبی و حتی علی کریمی هم نکردیم و تصمیمی برای تغییر در دستور کارمان نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها