کد خبر: ۱۹۳۲۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۸ دی ۱۳۹۲
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از تصمیم‌های کمیته استیناف، این کمیته را به تبعیض قائل شدن بین افراد متهم کرد و گفت: حکم من چند سال است در استیناف خاک می‌خورد ولی کسی به آن توجه نمی‌کند، این در حالی است که این کمیته هر حکمی را که دلش بخواهد صادر و نقض می‌کند.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان برای بازی با تیم استقلال صنعتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. هرچند در بازی گذشته برابر راه‌آهن پیروز نشدیم ولی فرصت‌های زیادی داشتیم و در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم.

وی درباره دیدار هفته آینده فولاد برابر استقلال صنعتی خوزستان تاکید کرد: این مسابقه همانند سایر بازی‌ها سه امتیازی است و حساسیت خاصی ندارد. البته حساسیت این بازی برای ما از این جهت است که استقلال در میانه‌های جدول است و چندان خطر سقوط را احساس نمی‌کند و از این بابت استرسی ندارد اما تیم ما برای باقی ماندن در کورس مدعیان محکوم به کسب پیروزی است.

مربی تیم فوتبال فولاد ادامه داد: تلاش ما این است تا با استفاده از تمام ابزارهای لازم، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. امیدوارم در بازی پیش رو فرصت‌هایمان به گل تبدیل شود. کمی بدشانسی و بی دقتی باعث شد تا در چند مسابقه موقعیت‌های زیادی را از دست بدهیم.

وی در خصوص عملکرد آرش افشین پس از بازگشت به فولاد خوزستان هم اظهار کرد: خوشبختانه شرایط وی خوب است. آرش نسبت به سال‌های گذشته از نظر روحی و روانی بسیار متفاوت شده است و برای اینکه فرصت بیشتری در اختیارش داده شود، انگیزه دارد.

سعداوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مطالباتش از باشگاه پرسپولیس  اشاره کرد و گفت: واقعا داستان طلب من به جوک تبدیل شده است. برای من سئوال است که احکام کمیته استیناف و صالحی (رئیس کمیته) چقدر ضمانت اجرایی دارد؟ آیا اصلا این حکم‌ها ضمانتی دارد؟ چرا کمیته استیناف احکامی را که خودش می‌پسندد صادر یا نقض می‌کند؟ چرا این کمیته روی برخی از احکامی که حتی خودش صادر می‌کند چشم می‌پوشد و با این کار تبعیض قائل می‌شود؟ 

وی اضافه کرد: حکم من تمام مراحل قانونی را طی کرده و حتی شش سال از صدور آن گذشته است ولی این حکم دارد در کمیته استیناف خاک می‌خورد. انگار نه انگار؛ هیچکس عین خیالش نیست. اگر یکی به ما توضیح بدهد واقعا خوشحال می‌شویم.

مربی پیشین پرسپولیس در پایان گفت:  کمیته استیناف خودش یک حکم خنده دار داد و یک نفر را محروم کرد؛ بعد از آن همان کمیته حکمش را نقض کرد. معنای این چه چیزی جز تبعیض است؟ آقای صالحی! شما که راجع به یک موضوع سفت و سخت می‌ایستید و هزاربار مصاحبه می‌کنید، چرا باید حکم من که توسط کمیته استیناف هم تایید شده، پنج، شش سال خاک بخورد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها