کد خبر: ۱۹۳۱۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۸ دی ۱۳۹۲
دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه استاد پرورش در افشای توطئه فتنه سال 88 و روشنگری در جامعه انقلاب ما نقش کلیدی داشت، گفت:‌ تیزبینی او در معرفی سران فتنه و پیشینه تاریخی آنها از مهارت‌های سیاسی او در تبیین ابعاد فتنه حکایت داشت.

به گزارش 598 به نقل از فارس،‌ محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه  که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، اظهار داشت:‌ استاد پرورش عضو شورای مرکزی حزب و از منضبط‌ترین اعضای حزب بود، صدای تفسیر قرآن و درس اخلاق او هنوز در گوش اعضای حزب روشنی بخش جانهای ماست؛ ما این مصیبت جانگداز را به مقام معظم رهبری و خانواده داغدارش تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال علو درجات وی را خواهانیم.

حبیبی با اشاره به ویژگیهای استاد پرورش خاطر نشان کرد: نقش استاد پرورش در کسوت فرهنگیان کشور کم نظیر بوده است، او یک معلم مبارز و مجاهد و یک انقلابی مقاوم در مقابل همه مخاطرات در نهضت امام خمینی (ره) بود.

دبیر کل موتلفه افزود: استاد پرورش ساده‌زیست و پاک‌دست بود و در ولایت‌پذیری و سیاستمداری توام با ادب و اخلاق، الگوی کاملی در روزگار ما بود.

وی با اشاره به قیام تاریخی 9 دی بیان داشت: استاد پرورش در افشای توطئه فتنه سال 88 و روشنگری در جامعه انقلاب ما نقش کلیدی داشت؛ دقت و تیزبینی او در معرفی سران فتنه و پیشینه تاریخی آنها از مهارت‌های سیاسی او در تبیین ابعاد فتنه حکایت داشت.

حبیبی با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: جنگ نرم دشمن علیه ملت ادامه دارد و اتاق فکر فتنه هنوز در خارج و داخل فعال است. آنها فقط از خشم و نفرت و اوج بصیرت مردم عقب‌نشینی کرده‌اند، فرصت را مهیا ببینند دوباره با کمک سرویسهای امنیتی و جاسوسی دشمن به صحنه برمی‌گردند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد 8 دور مذاکرات در سطح کارشناسی توافقنامه هسته‌ای اظهار داشت: این مذاکرات فعلاً متوقف شده است، این نشان دهنده متن توافق اشکالاتی دارد که هر طرف تفسیر و تحلیل خاص خود را دارد.

وی افزود: متن در خصوص مسائل فنی و حقوقی صراحت ندارد، اگر داشت دلیلی برای توقف گفتگوها و برداشتهای متفاوت وجود ندارد.

حبیبی ادامه داد: باید از تیم مذاکره کننده تشکر کرد که تفسیرهای خارج از متن را نپذیرفته و زیر بار تفسیرهای نادرست از متن هم نرفته‌اند. در مذاکرات کارشناسی و نیز در سطح معاونان وزارت خارجه باید کاستی‌های متن دیده شود و روی مواضع و خط قرمزهایی که ترسیم شده شجاعانه ایستاد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد بررسی بودجه سال 93 بیان داشت: خوشبختانه ترکیب کمیسیون تلفیق مشخص شده است و کار بررسی بودجه به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی دیدگاه مشخصی را در مورد کلیات بودجه مطرح کرده است که متأسفانه مسئولین در مورد نقدهای مشفقانه ما پاسخی ندادند. امیدوارم نمایندگان مجلس این نقدها را در بررسی لایحه بودجه در نظر بگیرند و اگر پاسخی دارند مرحمت نمایند.

حبیبی تاکید کرد: لایحه بودجه سال 93 با اصول 52، 53، 45 قانون اساسی مغایرت دارد و باید دولت این مغایرت‌ها را رفع کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد نامه تنی چند از نمایندگان مجلس به سران قوا در خصوص مبارزه با فساد خاطر نشان کرد: ازهر اقدام هوشمندانه‌ای علیه فساد باید استقبال کرد.اجرای احکام صادره از طرف دیوان محاسبات و مراجع قضایی باید در دستور کار مجلس باشد و حداقل نمایندگان محترم برای صیانت از بیت المال مسلمین، باید پیگیر اجرای احکام قانونی باشند.

وی همچنین در مورد تحولات ترکیه تصریح کرد: ظاهراً دستهایی در کار است که لائیک‌ها دوباره در ترکیه به قدرت برسند پشت این دستها نقش سفیر آمریکا در آنکارا برجسته است.

حبیبی با اشاره به موضوع فساد درسطح وزیران کابینه اردوغان خاطر نشان کرد: باید منتظر نظر نهایی دادگاه در مورد پرونده فساد در دولت ترکیه بود. موضوع مبارزه با فساد یک چیز است و مسئله جان گرفتن لائیک به بهانه فساد چیز دیگری است، این دو را باید از هم تفکیک کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به رحلت جانسوز پیامبر اکرم  و امام حسن مجتبی (ع) گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین در عراق نگاه جهانیان را به اسلام ناب محمدی(ص) جلب کرد. در این راهپیمایی از مذاهب گوناگون و حتی از ادیان دیگر کشورها شرکت کرده بودند. پیام این راهپیمایی در یک کلمه «لبیک یا حسین(ع)» بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها