کد خبر: ۱۹۲۹۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۰۷ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما به تاريخ دربي اعتراض داريم چون بايد همه بازيکنانمان در اين بازي باشند.
محمد رويانيان در خصوص همزماني دربي 78 با بازي تيم زير 22سال در مسابقات آسيايي اظهار داشت: ما شديدا به تاريخ دربي يعني 27 دي اعتراض داريم و اين نحوه برخورد را صحيح نمي‌دانيم. ما معتقديم يا بايد تاريخ دربي عوض شود و يا همه بازيکنان ما بايد در اين بازي باشند.

به گزارش فارس ؛ وي افزود: در طول 3 سالي که در پرسپوليس بودم در سه دربي در نيم فصل دوم که حضور داشتم که در هر سه سال سر ما را بريده‌اند و اين بار هم به نظرم مي‌خواهند سرمان را ببرند و اين فراتر از يک تراژدي براي پرسپوليس است.

رويانيان ادامه داد: در صورتي که تاريخ دربي تغيير نکند، نمي‌گذاريم اين بازي برگزار شود. بايد همه بازيکنان ما در اين بازي باشند و از اين بازي لذت ببرند اصلا اين تصميم يک جوري براي ما مبهم و مشکوک است. چون در آن کار سياسي مي‌بينم.اميدوارم که اين ابهام براي من برطرف شود تابتوانيم با کليه نفرات و بازيکناني که همه تاثيرگذار هستند مثل همه بازيکنانمان در اين ديدار به ميدان برويم.

رويانيان خاطرنشان کرد: اميدوارم که هر چه سريع‌تر براي دربي 78 تصميمات لازم گرفته شود و شاهد يک بازي خوب و جوانمردانه باشيم البته ما به تيم ملي نيز هميشه احترام مي‌گذاريم و افتخار ما اين است که هميشه بازيکنان تاثيرگذاري در تيم ملي داشتيم. ولي به نظرم آنها هم بايد ما را درک کنند تا همه چيز در سايه تعامل رو به جلو برود. من قصد بي احترامي به سازمان ليگ را ندارم و اين خواسته هواداران ما است.

وي درباره انتخاب مهدي تارتار به عنوان سرمربي گسترش فولاد تبريز گفت: من براي تارتار از صميم قلب آرزوي موفقيت مي‌کنم چون سربلندي او سربلندي ما است. خيلي دوست داشتم با او در پرسپوليس کار کنيم اما اين شرايط مهيا نشد و من اميدوار و مطمئن هستم که او مانند حضورش در تيم‌هاي ديگر سربلند خواهد شد و گسترش فولاد را مثل نيم فصل اول که نتايج بدي نگرفت در نيم فصل دوم به خواسته‌هاي خودش خواهد رساند. سربلندي تارتار سربلندي ما است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها