کد خبر: ۱۹۲۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
 دهمین اجلاس رسمی خبرگان رهبری در دوره چهارم فردا به ریاست آیت الله مهدوی کنی برگزار می‌شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، شاید مهمترین سوژه مورد توجه رسانه ها، حضور یافتن آیت الله هاشمی رفسنجانی در این اجلاس باشد.

هاشمی رفسنجانی در دوره گذشته ریاست خبرگان را به آیت الله مهدوی کنی واگذار کرد، موضوعی که چندی با فضاسازی های برخی رسانه ها به نزاعی در این مجلس تعبیر می شد اما در نهایت با برگزاری انتخابات هیات رئیسه این بار آیت الله مهدوی کنی برگزیده شد.

در روزهای برگزاری اجلاس در اسفند سال قبل هاشمی رفسنجانی در نشست ها حضور نیافت تا علامت سوال بزرگ خبرنگاران عدم حضورش باشد.

سوالی که اعضای خبرگان دلیلش را مرتبط با «کسالت» وی می دانستند. همزمان با انتشار اخبار برگزاری نشست مجلس خبرگان نیمه شهریور ماه جاری یکی از روزنامه ها در خبری به احتمال حضور نیافتن هاشمی رفسنجانی در افتتاحیه خبرگان پرداخت. خبری که البته پاسخی نیافت و همه منتظر آن هستند تا ببینند رئیس سابق مجلس خبرگان در این اجلاس حاضر می شود یا خیر.

آن گونه که آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان در گفتگو با مهر اعلام کرده سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات از مهمانان ویژه این اجلاس خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها