کد خبر: ۱۹۲۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۷ دی ۱۳۹۲
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: در گوشه و کنار نظام از برخی مدیران رده‌پایین زمزمه‌هایی شنیده می‌شود یا بیانیه‌هایی صادر می‌کنند که بوی همان فتنه ۸۸ را می‌دهد. این افراد بدانند نظام کوتاه نمی‌آید.

محمد رئیس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در مورد فتنه 88 و حادثه 9 دی گفت: برای تمام اهل نظر و انصاف مشخص شد فتنه 88 یک سوءتفاهم کوچک نبود بلکه پروژه‌ای سنگین و از قبل طراحی شده برای براندازی نظام بود. این را خیلی از صاحبنظران و تحلیل‌گرانی که سال 88 نظر دیگری داشتند اعلام کرده و اکنون به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: فتنه 88 طراحی شده برای براندازی نظام بود که شبهه تقلب در انتخابات بستری برای آن شد و این امری است که اثبات آن سخت نیست و بر اساس اظهار‌نظر دشمنان خارجی و شواهدی که در کشور رو شد و اکنون با نشستن گرد و غبار آن، بهتر می‌توان به آن پرداخت.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: خیلی از افراد، جریان‌ها و چهره‌های سیاسی که در آن زمان نتوانستند عمق فتنه را ببینند و کم و زیاد حتی در آن نقش داشتند اکنون باید متنبه شده باشند و بدانند که به نظام ظلم بزرگی شد.

رئیس‌زاده افزود: این افراد باید بدانند که در فتنه 88 با آبرو، خون شهدا، میراث امام و همه ارزش‌های امام بازی شد و نباید انتظار داشته باشند این حادثه به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: اینکه برخی‌ها گفته‌اند فتنه 88 یک سوءتفاهم بود و اکنون کنار هم بنشینند و گذشته‌ها را فراموش کنند نه این طور نیست بلکه باید این حادثه در تاریخ ثبت شود، واکاوی و آسیب‌شناسی شود تا در سالهای آینده دچار چنین صدماتی نشویم.

رئیس‌زاده گفت: نباید دوستان انتظار داشته باشند که این حادثه به فراموشی سپرده شود و از آن صحبتی نشود این انتظار بی‌موردی است و کسانی که در فتنه بوده‌اند و اکنون متنبه شده و لغزش‌های کم و بیش بزرگ و کوچک داشته‌اند باید از فرصت پیش‌آمده استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی افزود: این افراد به هر دلیلی باید برای اثبات صداقت، خدمتگزاری و جبران ظلم‌هایی که به نظام شد از فرصت پیش‌آمده استفاده کنند.

وی گفت: برخی از این افراد در نظام مشغول به کار شدند این اشکالی ندارد بلکه فرصت خوبی برای جبران گذشته و اثبات صداقتشان است اما اگر از این فرصت سوءاستفاده کنند و برای تداوم همان دیدگاه‌ها و جریان فتنه اقداماتی را انجام دهند نباید انتظار داشته باشند که مجموعه اخلاقی و ارزشی انقلاب، آنها را تحمل کند.

رئیس‌زاده اظهار کرد: در گوشه و کنار نظام از برخی مدیران رده‌پایین زمزمه‌هایی شنیده می‌شود یا بیانیه‌هایی صادر می‌کنند که بوی همان فتنه 88 را می‌دهد. این افراد بدانند که عملکردشان قابل دفاع نیست و هیچ نظامی در مقابل چنین جریاناتی کوتاه نمی‌آید.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: بنابراین اگر کسی در جریان فتنه نقش داشته و بعد از چندین سال با تغییر فضای سیاسی کشور برایش فرصتی پیش آمده و از این فرصت برای تداوم مطالبات باطل استفاده کند، این مردود است.

وی افزود: 9 دی نشان داد که توده مردم تا پای جان طرفدار نظام و پشتیبان رهبری هستند و با هیچ گروه و خواصی عهد اخوت نبسته‌اند و نمی‌گذارند مانند جنگ‌های صدر اسلام فریاد اَینَ عمار ولی‌شان در ته چاه بماند. ندا دادند و در 9 دی به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

رئیس‌زاده گفت: در 9 دی پیوند مستحکم ولایت و امت، نظام و انقلاب را بیمه کرد و این بزرگترین قدرت و سرمایه ماست. خواص نیز باید بصیرت‌افزایی کنند و آنهایی که لغزش داشتند امیدوارم متنبه شده باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی افزود:به نظر بنده با آنهایی که عوامل اصلی و سران فتنه بودند نیز باید متناسب با چارچوب قوانین برخورد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها