کد خبر: ۱۹۲۸۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۷ دی ۱۳۹۲
چرا که نتوانیم، ما می‌توانیم در بازی فردا برنده باشیم و با این انگیزه وارد زمین خواهیم شد.
به گزارش 598 به نقل از سايت گل-اسكوچيچ سرمربي ملوان در استانه بازي با استقلال با اعتماد به نفس خاصي از پيروز يتيمش حرف زد. او اعتقاد دارد كه شاگردانش توان عبور از آبي ها را در تهران دارند.

 

شناخت از حريف؟

ما ارتباطات لیگ ایران را می‌دانیم و می‌دانیم که استقلال چه تیم خوبی است اما ملوان می‌خواهد به دور بعد جام حذفی راه پیدا کند و از شانس زیادی هم برخوردار است.

غايبان ملوان؟

امیرحسین فشنگچی یکی از بهترین بازیکنان ما است و خلأ او را حس می‌کنیم ولی بقیه بازیکنان آماده هستند و محرومی نداریم.

مشكلات استقلال

در مورد اینکه شانس چقدر برای برد تأثیر دارد نمی‌توانم حرفی بزنم ولی در 90 دقیقه فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد. من فقط می‌توانم روی تیم خودم تمرکز داشته باشم و به مشکلات استقلال فکر نمی‌کنم.

همكاري با تيم منصوريان؟

فکر می‌کنم در تقویم روزهای فیفا وجود دارد و همه باید آن را رعایت کنیم و احترام بگذاریم. ما چند ماه پیش دروازه‌بانمان را به خاطر دعوت به تیم ملی در اختیار کشورش قرار دادیم و هیچکس نگفت که ملوان چگونه می‌خواهد بدون دروازه‌بان اصلی خود بازی کند. من فکر می‌کنم قوانین در تقویم ما وجود دارد و مشخص است.

حريف را حذف مي كنيد؟

چرا که نتوانیم، ما می‌توانیم در بازی فردا برنده باشیم و با این انگیزه وارد زمین خواهیم شد.

رمز پيروزي؟

سخت است در فوتبال تیمی 90 دقیقه سطح بالا بازی کند. بعضاً یک شوت برای برنده شدن کافی است و وقتی خلاقیت یک بازیکن را داشته باشی آنها می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. وقتی پرسپولیس در 10 دقیقه نتیجه را تغییر می‌دهد یعنی تیم با کیفیتی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها