کد خبر: ۱۹۲۷۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۷ دی ۱۳۹۲
بهترين پاسور ليگ گفت: «مطمئن باشيد يک ماه ديگر برمي‌گردم و نمي‌گذارم آمارم را کسي از آن خود کند.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، اميرحسين فشنگچي که در اوج به سر مي‌برد در بازي با پرسپوليس مصدوم شد تا باعث نگراني کادر فني و هواداران ملوان شود. در اين رابطه گفتگو با هافبک مصدوم انزلي‌چي‌ها را که عنوان بهترین پاسور لیگ را دارد، بخوانيد:

 

* چشم خوردي؟

- هر کسي من را مي‌بيند و يا تماس مي‌گيرد همين سئوال را مي‌پرسد! نمي‌دانم واقعا همينطور است يا نه. آنقدر اين سئوال را کرده‌اند که خودم هم شک کردم چشم خورده‌ام يا نه!

 

* چه شد که مصدوم شدي؟

- من فقط در آن صحنه صداي پايم را شنيدم و متوجه شدم چه شد.

 

* سيد جلال حسيني خطا نکرد؟

- در آن صحنه سيدجلال روي من خطا کرد ولي نمي‌دانم با ضربه او مصدوم شدم يا زير پاي خودم خالي شد. واقعا نمي‌دانم چه اتفاقي رخ داد.

 

* اگر خطا کرده باشد که بايد پنالتي مي‌گرفتند؟

- چون آن لحظه زياد يادم نمي‌آيد نمي‌توانم نظر بدهم ولي فکر کنم روي من خطا کرد حالا شديد بود يا نه يادم نمي‌آيد. چون درد شديدي داشتم.

 

* ‌چرا باختيد؟

- ما به جز چند دقيقه ابتدايي در ساير دقايق برتر از پرسپوليس بوديم و حتي من شنيدم بعد از مصدوميت من هم ملوان چند موقعيت گل به دست آورده ولي نتوانسته از آن استفاده کند. فکر مي‌کنم اگر من مصدوم نمي‌شدم نتيجه اين نمي‌شد چون ملوان تازه بازي را به دست گرفته بود.

 

* فکر مي‌کني بازي بايد چند چند مي‌شد؟

- عادلانه‌ترين نتيجه تساوي بود و بايد امتيازات تقسيم مي‌شد.

 

* فکر نمي‌کني مصدوميت باعث شود رکورد پاس گل را به نفر ديگري بسپاري؟

- من چند بازي مدافع بودم و اگر از اول جلو بازي مي‌کردم آمارم بهتر از اين بود ولي مطمئن باشيد يک ماه ديگر برمي‌گردم و نمي‌گذارم آمارم را کسي از آن خود کند.

 

* پرسپوليس قهرمان مي‌شود؟

- چرا نشود؟ اين همه بازيکن دارد. پول هم که دارند بايد قهرمان شوند.

 

* فشنگچي، رضايي و نوري سه بازيكني بودند كه چند سال پيش به پرسپوليس آمدند و خيلي خوب هم كار كردند ولي دو نفر جدا شدند و فقط نوري مانده است. فكر مي‌‌كني موقع جدا شدن‌تان رسيده بود؟

- به هر حال هر بازيكني يك روز مي‌‌آيد و يك روز مي‌‌رود. اين يك قانون است و بايد كنار آمد. الان اگر آب در يك جا بماند، مي‌‌گندد چه برسد به فوتباليست.

 

* ناراحت نيستي كه يك جوري برخورد كردند كه از پرسپوليس بروي؟

- درست است برخورد خوبي با من نشد ولي به نظرم بايد اين برخورد بد را به فال نيك گرفت چون از پرسپوليس كه بيرون آمدم احيا شدم و ثابت كردم تمام شده نيستم.

 

* فكر نمي‌‌كني محمد نوري هم بايد جدا مي‌‌شد؟

- تصميم با خودش است و به نظرم چون سال جام‌جهاني است و نوري هم ملي‌پوش محسوب مي‌‌شود بايد تصميم خوبي بگيرد. من نبايد نظر بدهم ولي او بايد كاري كند جام‌جهاني را از دست ندهد. كاري كه هادي نوروزي و رضايي كردند و الان دارند خيلي خوب هم در تيم‌هاي جديد‌شان بازي مي‌‌كنند.

 

* الان خلعتبري، صادقيان و مسلمان مدعي شده‌اند مثلث مرگبار پرسپوليسي هستند. واقعا اينگونه است؟

- اتفاقا ما سه بازيكن (فشنگچي، نوري و رضايي) چهار سال پيش اين مثلث را تشكيل داده بوديم و بيش از نيمي از گل‌ها را به ثمر رسانديم و در پاس گل‌ها نيز اول بوديم. حالا كساني كه جديد آمده‌اند بايد مثلث تشكيل بدهند ديگر.

 

* جرقه‌اي كه نيست؟

- بعيد مي‌‌دانم جرقه‌اي باشد و افت كنند ولي اين را بگويم اين مثلث‌ها خيلي هم جديد نيست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها