کد خبر: ۱۹۲۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
حسن عباسی که چندسالی است به نقد سریال های استراتژیک جهانی همت گمارده و نسبت به القائات پنهان آنها برای تسخیر قلب و ذهن مردم جهان هشدار می دهد و واجد نگاه آینده شناسی است، پیش از این نسبت به آینده گلشیفته فراهانی هشدار داده بود و حالا اگر چند دقیقه از فیلم صحبتهای دو سال قبل حسن عباسی را ببینند از دور اندیشی وی متعجب خواهید شد.

مشرق- اخبار متعددی درباره اکران فیلم جدید گلشیفته فراهانی در سایتها به چشم می خورد.

مرجان ساتراپی، کارگردان سیاه این فیلم که با پوششی سفید و نیمه عریان پا روی فرش قرمز رونمایی فیلمش گذاشته ، بار دیگر ثابت کرد دلارهای غربی و لقمه حرام کمپانی صهیونیستی هالیوود خوب به او ساخته تا نقش اول در به فحشا کشیدن زن ایرانی در مقابل دوربین داشته باشد.

گزارش این مجال به بررسی فیلم نمی پردازد بلکه به هشدارهای مردی توجه دارد که نه دو هفته پیش بلکه دو سال پیش درباره گلشیفته فریاد شد و مورد بی توجهی قرار گرفت.

در فیلمی که به تازگی تماشای آن در اینترنت رونقی دوباره گرفته ، آقای عباسی در جمعی به سخنرانی پرداخته و با اشاره به فیلم "جایی دیگر" به نویسندگی و کارگردانی مهدی کرم پور و با بازی گلشیفته فراهانی، می گوید:

روزی که داستان فرار گلشیفته به عنوان یک دختر فراری جنوبی (که از راه غیرمشروع باردار شده است) به عنوان یک فیلم اکران شد این پیام هشدار وجود داشت که سناریوی بزرگتری طراحی شده است.

به گزارش البرز، حسن عباسی همچنین دو سال پیش، از اینکه چند کارگردان گلشیفته را به عنوان شخصیت اصلی در فیلمهای دفاع مقدس بازی دادند نیز انتقاد نمود.

این استراتژیست در تحلیل فیلم "پیکره دروغین" که در آن لئوناردو دیکاپریو به این بازیگر زن ایرانی ابراز علاقه می کند توضیح می دهد که "زن نماد سرزمین و عقیده است" و ابراز علاقه یک غربی از بیرون بیمارستان به این فرد ، وانمود کردن علاقه غرب به میهن ایران است.

عباسی هشدار می دهد که:

این فیلم فقط برای جلب اعتماد مخاطب داخلی ساخته شده و به زودی زن ایرانی را به صورت عریان در رختخواب مرد غربی خواهند خواباند!!!

نکته تاسف برانگیز این فیلم همینجاست. دو سال قبل عباسی هشدار داد اما مدیران و مسئولان فرهنگی چه کردند؟ منتقدان سینمایی که در نشریات تیتر زددند: "بالاخره دیده شدیم!" آیا حالا باز جرات دارند بگویند دیده شدیم ؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۴۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام

آره که دوباره فریاد می زنند: دیده شدیم.
وقاحت و بی آبروئی را به جائی رسانده اند که دوباره در پی احیای فیلم های فارسی آن جمع حرام خوار دستمال به دست در گرد دفتر آن شارون زاده شارون لقمه ای که به قصد شارون باری توسط هویدای ملعون به دفتر آن زن باره ملعون گور به گور شده برده شد جمع شوند و ادعای آزادی و آزادگی (شما بخوانید هزره گی) کنند و هویت زن ایرانی را به تمسخر بگیرند و فخر و مباهات کنند که کشور اسلحه کشان دریوزه فرشی برای آنان پهن کنند و به آنان جواز ورود به دنیای متمدن را صادر نمایند.
نص صریح کتاب الله را به استهزاء بگیرند و سبز بپوشند و با دی کاپریو لاو بترکانند و پدرش ادعا کند که وزیر ازشاد باید از دخترم عذر خواهی کند تا به دخترم اذن ورود به کشور بدهم. و داخلی ها و هم پیالگی هایشان هم دوباره هوای فرنگ و لجن باره گی به سرشان نفوذ کند و کشور و فرهنگ و حجاب و عفت و ... را به سخره بگیرند که "ما باید دیده شویم" و هیچ نمی داند که یانکی های گستاخ فقط زن را در برهنگی می بیند و به کلام ساده تر "ما باید برهنه شویم" را دوباره و چند باره تکرار کنند و آنچه در ذهنشان نقش بسته و با آن به باور رسیده اند در زبانشان جای کنند که: "عوامل جذابیت سینما بر سه پایه استوار است، سکس و خشونت و شراب. و سینمای ما خالی از این عوامل است".

شاهد زنده این تاسف و خسران هم "نیکول کیدمن" کانادائی تبار که برای هالیوود به هالیوود رفت ولی بعدا تاسف خود را با این جمله بیان کرد: نگاه هالیوود به زن ها نگاه جنسی است.

خاک پای فضه (س) توتیای چشم ما و خاک پای ما تو فرق سر شما.

یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها