کد خبر: ۱۹۲۵۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۰۵ دی ۱۳۹۲
نیلسون می گوید خدا به او کمک کرده که توانسته تعداد کمی گل بخورد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریسمس آمد و سال جدید میلادی نیز از راه رسید. در این شرایط، بازیکنان خارجی حال و روز خوبی دارند. درست مثل حسی که ما ایرانی‌ها در ایام نوروز داریم. البته بدون آهنگ زیبای «بوی عیدی بوی توپ... »، بدون سفره هفت‌سین، بدون خانه‌تکانی و بدون حتی چهارشنبه‌سوری! نیلسون هم یکی از آن خارجی‌‌هاست و بهتر است بگوییم موفق‌ترین خارجی شاغل در لیگ ایران. نیلسون حالا بهترین سال بازی خود را پشت‌سر می‌گذارد، سالی که در 20 بازی انجام شده آن، فقط 8 گل دریافت کرده و این برایش یک استثناست. دیروز با نیلسون صحبت کردیم:

*باز هم گل نخوردی! بازی با ملوان چطور بود؟

من همیشه خدا را شکر می‌کنم. او کمک کرد تا کمترین گل خورده را داشته باشیم. البته سهم بازیکنان و مربیان در این موفقیت کاملاً مشخص است. همه با هم کمک کردیم تا دروازه تیم در این دیدار هم بسته بماند اما مهم‌تر این بود که یک گل خوب به ‌ثمر رساندیم و برنده شدیم.

*حالا می‌توان گفت پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است؟

چراکه نه. این باعث افزایش انگیزه‌های‌مان خواهد شد.

*این یک کری‌خوانی بود؟

منظورتان را متوجه نمی‌شوم اما برای هیچ‌کس کری نمی‌خوانم. امیدوارم هر تیمی که حقش است، به قهرمانی برسد. الان پرسپولیس واقعاً عالی بازی می‌کند و هواداران هم آرزوی قهرمانی ما را دارند. باید باز هم جلو برویم و ببینیم چه می‌شود.

*در بازی با ملوان، چند توپ خطرناک را دفع کردی. به نظرت حق آن تیم نبود که گل بزند؟

ملوان در خط حمله خیلی خوب بازی می‌کرد اما همان‌طور که گفتم، قدرت دفاعی ما به حریف اجازه نداد که گلزنی کند.

*می‌دانستی رکورد شکسته‌ای؟

قبلاً هم به این سؤال جواب داده‌ام. من به دنبال رکوردشکنی نیستم، فقط دوست دارم از دروازه پرسپولیس حفاظت کنم. تا به حال خیلی خوب کار کرده‌ایم، نه من و مدافعان بلکه همه اعضای تیم عالی بوده‌اند اما این نباید پایان ماجرا باشد. باید تلاش‌مان را بیشتر از این‌ها کنیم تا به قهرمانی برسیم. الان کاری به آمار و رکوردها ندارم اما در پایان فصل همه این آمارها را از شما می‌پرسم.

*امسال برای کریسمس در ایران می‌مانی؟

بله دیگر زمانی برای سفر به برزیل ندارم و فعلاً ماندنی هستم. اتفاقاً جشن گرفتیم و خیلی خوش گذشت!

*کجا؟

مهمان سفارت برزیل در تهران بودیم به همین خاطر بعد از بازی مقابل ملوان بندرانزلی، با اجازه مربیان تیم زودتر از بقیه به تهران برگشتم تا در جشن شرکت کنم. باید بگویم من کریسمس را خیلی دوست دارم چون در این ایام همه شاد هستند و تغییر سال را می‌بینند. بعد از گذشت این همه سال هنوز هم جذابیت و هیجان کریسمس برای من وجود دارد. این دومین کریسمسی است که من در تهران هستم. معمولاً در طول این سال‌ها نتوانستم در برزیل کریسمس را جشن بگیرم و از این ماجرا خیلی راضی نیستم اما تا به حال تا این حد از برزیل دور نبودم. من هم مثل همه آدم‌های دنیا دوست داشتم در این روزها در کنار خانواده‌ام باشم اما باید قبول کنم که یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تابع باشگاه. کاملاً با این قضیه کنار آمده‌ام و مشکلی وجود ندارد.

*یادمان می‌‌آید سال قبل هم می‌گفتی دوست داشتی در کنار مادرت کریسمس را جشن بگیری اما...

بله واقعاً خانواده‌ام را دوست دارم اما در کنار همسرم و لیتشیا بودم. این هم تجربه بزرگ و جذابی است. سال پیش با وجود دوری از برزیل کریسمس خوبی داشتیم باشگاه هم جشن کوچکی برای من و دیگر بازیکنان خارجی برگزار کرد و به ما کادو داد. بازیکنان دیگر هم به من تبریک گفتند تا حسابی خوش بگذرد. امسال هم قرار است به رستوران برویم و در کنار سایر دوستانم جشن مفصلی بگیریم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها