کد خبر: ۱۹۲۴۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۵ دی ۱۳۹۲
در حالی که این روزها هجمه انتقادات روی قلعه نویی و تیمش به خاطر بردهای ناپلئونی، سنگین است اما علی دایی در این رقابت جلوتر از سرمربی استقلال است.

به گزارش 598 به نقل از گل ، استقلال و پرسپولیس در صدر جدول رقابت ها به هم رسیدند اما با نمایشی که چندان بوی اقتدار نمی دهد.

 

در این فصل رقابت ها که شاهد کم گل ترین مسابقات تاریخ لیگ برتر هستیم، استقلال و پرسپولیس هم در گل زدن خساست به خرج می دهند و بازی هایشان را با کمترین اختلاف ممکن پیروز می شوند.

 

در حالی که این روزها هجمه انتقادات روی قلعه نویی و تیمش به خاطر برد های ناپلئونی و یک هیچ آنها، سنگین است اما علی دایی در این رقابت جلوتر از قلعه نویی است.

 

دایی در رقابت های این فصل 7 بازی با حساب 1-0 پیروز شده است و امیر قلعه نویی 5 دیدار را با این نتیجه به پایان برده است. البته قلعه نویی یک دیدار هم در جام حذفی برابر الوند همدان به این نتیجه دست یافته است.

 

در ابتدای حضور خوزه مورینیو در چلسی این مربی با یک، هیچ های زیادی که به دست آورد، عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد و به کسب این نتایج معروف شد اما دایی و قلعه نویی در این فصل رقابت ها حسابی مچ آقای خاص را در این زمینه خوابانده اند.

 

پرسپولیس در برابر تراکتورسازی، ملوان (2 بار)، گسترش فولاد، فجر سپاسی، راه آهن و سایپا با حساب یک بر صفر به پیروزی رسیده است و استقلال هم در برابر صبا، سایپا، ملوان، فجر، داماش و الوند همدان به این نتیجه رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها