کد خبر: ۱۹۲۴۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۵ دی ۱۳۹۲
هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «فعلا ما صدر نشین هستیم و برایم مهم نیست تیم دوم استقلال باشد یا تیم دیگری.»

به گزارش 598 به نقل از جام نیوز، پیام صادقیان در دو هفته پیاپی دو پاس گل برای تیمش داد که ثمره اش 6 امتیاز برای سرخپوشان بود. نکته جالب این دو پاس گل این بود که برای دو همبازی سابق او در ذوب آهن یعنی خلعتبری و مسلمان ارسال شد. خود او هم عقیده دارد هماهنگی خوبی با همبازیان سابق و حال حاضرش دارد. صادقیان در بازی ملوان باز هم نشان داد که این روزها پرسپولیس روی حرکات موثر او نتیجه می‌گیرد و بدون شک هافبک تبریزی پرسپولیس، یکی از بهترین بازیکنان این فصل تیمش بوده است. گفتگو با صادقیان پیش روی شماست:

 

* از بازی با ملوان و همچنین زمین انزلی بگو؟

- زمین انزلی بد نبود ولی زیاد هم خوب نبود. زمین چمن شرایط متوسطی داشت که می‌توانستیم بازی کنیم. ملوان هم تیم بسیار خوبی است که فوتبال خوبی را انجام داد. بردن این تیم در انزلی هنر می‌خواهد و کار هر تیمی نیست.

 

* مثل اینکه قرار است در هر بازی پاس گل بدهی؟

- به هر حال این عنایت خدا بود که توانستم دوباره پاس گل بدهم. از قبل گفته بودم که خدا چنین استعدادی را به من داده تا بتوانم خوب پاس بدهم. البته باید بگویم که محمدرضا خلعتبری هم ضربه‌اش را خیلی حرفه‌ای زد و خدا را شکر که 3 امتیاز را گرفتیم. بعد از بازی هم بچه ها گفتند که پاس تو یک پاس معمولی نبود و یک سوپرپاس بود.

 

* این دومین بازی پیاپی است که پاس گل می دهی. ظاهرا پاس گل را به گلزنی ترجیح می دهی؟

- بله. من اول فصل هم گفتم که بیشتر علاقه دارم پاس گل بدهم تا این که گلزنی کنم.

 

* روی این نوع پاس تمرین کرده بودی؟

- پاس بیرون پا به این شکل به نوعی شگرد من محسوب می شود.

 

* برای خیلی‌ها جالب است که چرا اینقدر خوب پاس گل می‌دهی و بدون استرس بازی می‌کنی؟

- به هر حال این یک استعداد ذاتی است که خدا به من داده و البته تمرین هم می‌کنم. من هیچ وقت در فوتبال استرس ندارم در دلیلش این است که عاشق فوتبال هستم. وقتی وارد زمین می‌شوم فقط می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم.

 

* ولی در گل زدن باز هم بدشانس بودی، درست است؟

- بله همین‌طور است. در بازی با سایپا دوبار به تیر دروازه زدم و در این بازی هم یک بار. فکر می‌کنم هت‌تریک کردم.

 

* از اینکه گل نمی‌زنی ناراحت نیستی؟

- به هر حال شانس نداشتم و خودتان دیدید که توپ‌هایم چگونه تبدیل به گل نشد. وقتی گل نمی‌زنم فکرم درگیر می‌شود ولی همه تلاشم را انجام می‌دهم تا خوب بازی کنم.

 

* این چندمین پاس گل تو در این فصل بود؟

- فکر می‌کنم هشتمین پاس گلم بود. من این پاس گل را به خلعتبری تقدیم می‌کنم که فکر می‌کنم از من ناراحت شده بود.

 

* چرا؟

- من گفته بودم در پرسپولیس فقط خلعتبری مهاجم نیست که بخواهم به او پاس بدهم. فکر می‌کنم این حرف من سوءتفاهمی را به وجود آورده بود و از من ناراحت بود. امیدوارم با این پاس گل خلعتبری دیگر از من ناراحت نباشد. او دوست صمیمی من است و خیلی دوستش دارم.

 

* در یک صحنه می‌توانستی به دو بازیکن که در سمت چپ و راست تو بودند پاس بدهی ولی این کار را نکردی. دایی هم بلافاصله تو را تعویض کرد. آیا این تعویض به خاطر پاس ندادن تو بود؟

- من مطمئن هستم تعویض من به خاطر پاس ندادن نبود چون از علی دایی شناخت کامل دارم. من واقعا آن زمان خسته شده بودم و خودتان می‌دانید که فاصله بازی‌ها بسیار کم است. من از تعویضم به هیچ عنوان ناراحت نشدم.

 

* مثلث خوبی با خلعتبری و مسلمان تشکیل دادید. همبازی بودنتان در ذوب آهن در این موضوع موثر است؟

- بله صد در صد همینطور است و ما در آنجا هم با چنین ترکیبی و چنین شرح وظایفی بازی می کردیم و اشراف خوبی روی بازی هم داریم و همین موضوع به هماهنگ شدنمان در پرسپولیس کمک زیادی کرد.

 

* بعد از برد پر گل جلوی مس کرمان همه از بازگشت پرسپولیس طوفانی خبر دادند. ولی در دو بازی اخیر بردهای خفیفی به دست آوردید. این نمی تواند زنگ خطری برای تیم شما باشد؟

- نه. بالاخره در همه بازی ها که نمی توانیم با شش گل برنده از زمین خارج شویم و همین که سه امتیاز ها را می توانیم دشت کنیم و صدر جدول را حفظ می کنیم برایمان ارزش زیادی دارد.

 

* بعد از سال ها رقابت اول و دومی به دست سرخابی ها افتاد و استقلال در یک قدمی شما قرار دارد. نظرت چیست؟

- امسال اکثر تیم‌ها مدعی هستند و نمی‌توان فقط از یک یا دو تیم نام برد. چند تیم بالای جدول هستند که بالا و پایین می شوند و همه تیم های قدرتمندی هستند. ولی فعلا ما صدر نشین هستیم و برایم مهم نیست تیم دوم استقلال باشد یا تیم دیگری.

 

* با این روند فکر می کنی بتوانی نظر کی روش را جلب کنی؟

- من بازی خودم را انجام می دهم و ما بقی اش دیگر در اختیار من نیست. امیدوارم که نتیجه تلاشم را بگیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها