کد خبر: ۱۹۲۴۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۵ دی ۱۳۹۲
بازیکن پرسپولیس در شرایطی چند هفته محروم بود که قانونا می توانست تیمش را همراهی کند.

به گزارش 598 به نقل از نامه، قاسم دهنوی چندی پیش به حکم کمیته انضباطی محکوم به پرداخت مبلغی به باشگاه سپاهان شد اما از پرداخت سر باز زد و آن را به عهده باشگاه گذاشت.

 

مسئولان فدراسیون فوتبال به علت پرداخت نشدن این مبلغ، دهنوی را تا اطلاع ثانوی محروم کردند و او بازی های اخیر را از دست داد.

 

نکته جالب اینجاست که وقتی پرسپولیسی ها به سازمان لیگ مراجعه کردند تا این قضیه را پیگیری کنند متوجه شدند که یک ماه قبل از محل درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ، مبلغی کسر و به حساب باشگاه سپاهان واریز شده است.

 

جالب تر اینکه  مسئولان سازمان لیگ این مسئله را به اطلاع فدراسیون فوتبال و کمیته انضباظی و همچنین باشگاه پرسپولیس نرساندند و در شرایطی که وی مشکلی برای بازی نداشت، محروم شد.

 

نکته عجیب ماجرا هم این بود که سپاهانی ها با وجود دریافت پول، مدتی سکوت کرده و اخیرا در سایت خود اعلام کردند که طلب خود را وصول کرده اند.

 

اینکه در اواسط نیمه اول بازی پرسپولیس برابر ملوان و در حالی که کارت بازی دهنوی صادر شده و روی نیمکت تیمش نشسته بود، خبر محرومیت وی روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت، اتفاقی است که نمونه مشابه آن یافت نمی شود و فقط در فوتبال ایران رخ می دهد.

 

علی دایی قصد داشت دهنوی را در نیمه دوم به بازی بفرستد که یک خبرنگار به وی اطلاع داد که چه خبری روی سایت فدراسیون قرار گرفته است و اگر این اتفاق رخ نمی داد، پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه می شد.

 

اکنون پرسپولیسی ها از شکایت علیه فدراسیون صحبت می کنند و دهنوی نیز پس از مصاحبه تندی که علیه نبی انجام داد، عذرخواهی کرد. هر چند بعید به نظر می رسد شکایت پرسپولیس به جایی برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها