کد خبر: ۱۹۲۲۶۲
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۰۴ دی ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به تداخل بازي دوستانه تيم ملي زير 22 سال با ديدار پرسپوليس و نفت در اين بازي خواهان به کارگيري همه نفرات خود هستيم.
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، سعيد شيريني امروز (چهارشنبه) براي رايزني در مورد درباره تداخل بازي دوستانه تيم ملي زير 22 سال با ديدار پرسپوليس و نفت در چارچوب رقابت‌هاي هفته بيست و يکم ليگ برتر به ديدار مهدي محمد نبي دبير کل فدراسيون فوتبال رفته بود.

وي در در اين زمينه اظهار داشت: در رابطه با اين تداخل برنامه 2 نکته وجود دارد. اول اينکه روز 13 دي ماه روز بازي‌هاي ملي نيست و با توجه به اينکه پرسپوليس در همين روز بازي رسمي خواهد داشت، اجباري براي در اختيار گذاشتن بازيکنان مان نداريم. در وهله بعد اگر هم اين روز به بازي‌هاي ملي اختصاص داشت سازمان ليگ بايد تاريخ بازي ما را تغيير مي‌داد.

وي ادامه داد: در اين ارتباط طي نامه‌اي به سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال دلايل منطقي و مستندات قانوني خود را ارائه خواهيم کرد و تاکيد خواهيم داشت که در بازي با نفت خواهان به کارگيري همه نفرات خود هستيم و انتظار داريم پيام صادقيان و محسن مسلمان در اختيار تيم قرار بگيرند.

شيريني در پايان گفت: باشگاه پرسپوليس تا امروز همه‌گونه همکاري با تيم‌هاي ملي انجام داده است و با وجود فشار بالايي که روي تيم ما هست در مقاطع مختلف که در حال آماده‌سازي تيم بوديم تعداد زيادي از بازيکنان اصلي خود را به دليل حضور در تيم ملي در اختيار نداشتيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها