کد خبر: ۱۹۲۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
«شبکه رادیویی عربی» متعلق به دولت امارات در نظر دارد تا به منظور جذب هرچه بیشتر مخاطبان فارسی‌زبان خود در دبی و دیگر کشورها دست به راه‌اندازی ایستگاه جدید رادیویی فارسی‌زبان بزند.

به گزارش 598 به نقل از مشرق، «شبکه رادیویی عربی» در حال راه‌اندازی یک ایستگاه رادیویی فارسی‌زبان در روزهای آینده می‌باشد.
بنا به ادعای مسئولین این شبکه، قرار است این ایستگاه جدید برنامه‌های گفتگوی رادیویی و موسیقی را به زبان فارسی و برای مخاطبان فارسی‌‌زبان منطقه پخش کند.
مرکز رسانه‌های دبی در نظر دارد تا این ایستگاه را در 18 سپتامبر (27 شهریور) راه‌اندازی کند. نام این ایستگاه جدید رادیویی «رادیو شما» گذاشته شده و به صورت آن‌لاین نیز برنامه‌های خود را پخش خواهد کرد.

شبکه رادیویی عربی که تحت مالکیت گروه رسانه‌های عربی است، شامل هفت ایستگاه دیگر از جمله دبی 92 و الخلیجه می‌باشد. این شبکه رادیویی قبلاً برنامه‌هایی را برای شنوندگان زبان‌های هندی، عربی و انگلیسی پخش می‌کرد، و اکنون در نظر دارد تا با راه‌اندازی این ایستگاه جدید شنوندگان فارسی‌زبان را نیز تحت پوشش خود در‌آورد.
لازم به ذکر است که مقر شبکه رادیویی عربی در دبی بوده و بخشی از گروه رسانه‌های عربی امارات که متعلق به دولت این کشور است می‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها