کد خبر: ۱۹۲۲۴۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۰۴ دی ۱۳۹۲
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: پيام صادقيانِ ريزنقش واقعا حقش است که اين بار در ليست کي‌روش جا داشته باشد.
علي پروين در خصوص بازي پرسپوليس مقابل ملوان اظهار داشت: بازي خوبي بود. به نظرم ملوان يکي از تيم‌هاي باريشه و با سابقه اين فوتبال است که فوتبال ما به اين تيم هميشه بدهکار است.

به گزارش فارس ، وي افزود: ملوان هميشه در فوتبال ما نقش بسزايي داشته از حضور سيروس قايقران در اين تيم گرفته تا سيدعلي افتخاري و بزرگمرد فوتبال ايران غفور جهاني.

پروين ادامه داد: پرسپوليس ديگر در خارج از خانه با استرس بازي نمي‌کند و به نظرم خيلي خوب توانست اين سه امتياز که به نظرم 6 امتياز ارزش داشت را کسب کند. البته ما از تيم آقاي دايي نمي توانيم تعريف کنيم چون بعد برخي آقايان هزار حرف و حديث در اين باره درست مي‌کنند اما واقعا پرسپوليس در اين چند وقت تيم خوبي شده و به نظرم اين پرسپوليس اگر کنار همديگر بيشتر باشند در آينده نيز با دايي حرف‌هاي محکم‌تري براي گفتن دارند.

عضو هيئت مديره پرسپوليس خاطرنشان کرد: پرسپوليس هشت سال بود که در انزلي و در ليگ نبرده بود و اگر اشتباه نکنم حدود 390 روز است که رنگ باخت را نديده اين خودش رکورد بسيار خوبي است از طرفي ديگر اين تيم فوتبال روان بازي مي‌کند که به نظرم مي‌تواند يکي از دلايل آشتي هواداران با فوتبال باشد. پرسپوليسي‌ها فقط بايد همين روند را ادامه دهند چون در حساس‌ترين مرحله ليگ قرار دارند و اگر خداي ناکرده در بالاي جدول کوچکترين لغزشي پيدا کنند از بالاي پشت بام به زمين مي‌‌افتند. اميدوارم با توجه به تيم خوب و جوان و حتي با تجربه‌اي که با حضور دايي داريم اين اتفاق نيفتد. واقعا حيف است که پرسپوليس امسال قهرمان نشود.

پروين در مورد عملکرد پيام صادقيان نيز، گفت: پيام بچه‌اي ريزنقش و پا به توپ است. به نظر حق او است که به تيم ملي دعوت شود. اين را به خاطر اينکه او پرسپوليسي‌ است نمي‌گويم واقعا در بازي با ملوان پاس شاهکاري را به خلعتبري داد که خلعتبري هم با چشم باز دروازه ملوان را باز کرد. پيام هر لحظه بوي گل و پاس گل مي‌دهد و قطعا چشمان کي‌روش او را کنار نمي‌زند. فقط پيام بايد قدر خود را بداند چون آينده‌اش درخشان است.

وي افزود: حداقل از تيم آقاي دايي 7 الي 8 نفر بايد به تيم ملي دعوت شوند. چون پرسپوليس خوب بازي مي‌کند و مهره‌هايش هم تأثيرگذار هستند اين کمترين پاداش به دايي است البته خداي ناکرده به آقاي کي‌روش قصد بي‌احترامي ندارم و فقط اين يک پيشنهاد است چون بايد قبول کنيم که اين سرمربي است که براي تيمش تصميم مي‌گيرد و همه بايد به او احترام بگذاريم اما پيام بايد دندان روي جگر بگذارد چون ديده مي‌شد.

پروين در پايان درباره شرايط تيم ملي نيز، گفت: همه تيم‌ها برنامه‌ريزي دارند اما ما هنوز اندرخم يک کوچه هستيم. ديگر نمي‌دانم بايد چه حرفي بزنم. فقط اين را بگويم که هر روز مي‌گذرد شرايط ما خطرناک‌تر مي‌شود هر کسي که دلش براي اين فوتبال مي‌سوزد يک ياعلي و بسم‌الله بگويد چون خداي ناکرده شايد اتفاقات بدي در جام جهاني بيفتد که ديگر نمي‌شود آن را جمع کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها