کد خبر: ۱۹۲۲۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۰۴ دی ۱۳۹۲
پژمان منتظري که بعد از پايان تيم‌هاي استقلال و داماش در رختکن بازيکنان هم‌تيمي خود خداحافظي کرد هنوز موفق به دريافت ويزاي کشور قطر نشده است.

به گزارش فارس، اين بازيکن که از 2 تيم چيني و يک تيم قطري پيشنهاد جدي دارد و عزم خود را براي ترک استقلال جزم کرده قصد دارد براي مذاکرات نهايي ابتدا به کشور قطر برود.

طي يکي دو هفته گذشته سرمربي تيم استقلال مخالفت خود را با جدايي منتظري اعلام کرد و مدعي شد که تيمش نمي‌تواند با دو مدافع در سه جام مختلف شرکت کند از همين‌رو مسئولان تيم استقلال همچنان در تلاش هستند تا مدافع خوزستاني خود را به ماندن در اين تيم راضي کنند.

علي فتح‌الله‌زاده به همراه قلعه‌نويي و مسئولان ديگر استقلال طي روزهاي گذشته با برگزاري جلسات مختلف خواهان ماندن منتظري بودند اما اين بازيکن به دليل آنکه دوست دارد فضاي متفاوت از فوتبال ايران را تجربه کند و همچنين پيشنهاد خوب مالي باشگاه‌هاي چيني و قطري مدافع استقلال را مصمم کرده تا از جمع آبي‌پوشان جدا شود.

منتظري که در زمان سرمربيگري ناصر حجازي از فولاد خوزستان به جمع استقلالي‌ها اضافه شد دوست دارد در فضاي مسالمت‌آميز از جمع آبي‌پوشان جدا شده ولي تا امروز موفق به دريافت ويزاي کشور قطر نشده است با اين وجود به احتمال فراوان منتظري در ديدار روز يکشنبه آينده مقابل ملوان در کنار استقلالي‌ها خواهد بود. البته اين موضوع منوط به آن است که ويزاي قطر منتظري تا روز بازي نرسد که در اين صورت مدافع استقلال بار سفر خواهد بست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها