کد خبر: ۱۹۱۹۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۳ دی ۱۳۹۲
رئيس باشگاه زسکا مسکوي روسيه ادعا کرد انتقال هافبک ژاپني تيمش به ميلان را نوعي خيانت مي داند.
با فرارسيدن کريسمس و آغاز شمارش معکوس براي آغاز بازار نقل وانتقالات فوتباليست‌هاي اروپا، کيسوکه هوندا، هافبک ژاپني تيم زسکا مسکو هم خود را براي سفر به ميلان آماده مي‌کند، تيمي که او به عنوان بازيکن آزاد به آن پيوسته تا در نيم فصل دوم براي جبران نتايج ضعيف ابتداي فصل کمک کند.

با اينکه هيچ تخلف و تقض قانوني در انتقال کيسوکه هوندا صورت نگرفته، رئيس باشگاه زسکا ادعا کرد ميلان اين بازيکن ژاپني را از چنگ او در‌آورده است. وي همچنين مدعي شد که هوندا و مديربرنامه‌هايش به او خيانت کرده‌اند.

اوگني گينر اظهار داشت: من به مورد خيانت واقع شدن عادت ندارم. در ماه ژوئن نمايندگان باشگاه ميلان به من گفتند که هيچ تماسي با هوندا نداشته‌اند در حالي که واقعيت چيز ديگري بود. آنها در ماه فوريه با هوندا صحبت کرده بودند.

وي افزود: هوندا و برادرش (کسي که مديربرنامه‌هاي کيسوکه هوندا نيز هست) حتي به من قول دادند که قرارداد خود را با زسکا تمديد خواهند کرد. مي‌توانستيم هوندا را به اورتون يا يک باشگاه ديگر بفروشيم اما نتوانستيم چون او فقط ميلان را مي‌خواست و اين حق او بود که تيمش را انتخاب کند. هوندا به ميلان رفت اما به نظر من او در اين تيم فرصت زيادي براي بازي کردن به دست نخواهد آورد. شايد هم پيش بيني‌ام غلط باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها