کد خبر: ۱۹۱۸۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۳ دی ۱۳۹۲
سرمربي استقلال دو وعده مهم به مديرعامل باشگاه داده است: «اين فصل قهرمان مي‌شويم، فصل بعد جوانگرايي مي كنيم.»

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، وعده‌هاي تازه اميرقلعه‌نويي به علي فتح الله زاده نشان از تداوم همكاري اين دو در استقلال دارد. يعني قلعه‌نويي و فتح الله زاده را به رغم تمام مشكلاتي كه در پس پرده وجود دارد و كمتر رسانه‌اي شده خواهان همكاري با هم مي‌بينيم.

 

سرمربي استقلال كه با پيروزي مقابل صبا و صعود يك پله‌اي و بارقه‌هايي از اميدواري تاكتيكي در استقلال سر كيف آمده وعده‌هاي تازه‌اي به علي فتح الله زاده داده است. او 2 وعده مهم داده؛ يكي قهرماني اين فصل كه پس از پيروزي برصباي قم چندان غيرممكن به نظر نمي‌رسد و ديگري جوانگرايي در تيم فصل بعد.

 

اميرقول‌هايي داده كه خوشايند هواداران استقلال است. آنهايي كه از ميانگين سني كنوني تيم‌شان لذت نمي‌برند و آنهايي كه دوست ندارند بازيكنان سابق قرمزپوش مثل نوري و اولادي را در تركيب تيم خود مشاهده كنند، وعده دوم قلعه‌نويي براي هواداران اين تيم بس شيرين‌تر از وعده اول است.

 

شايد بتوان از قهرماني اين فصل گذشت اما از تداوم تيمي كه آرام آرام دارد پا به سن مي‌گذارد نمي‌توان به سادگي گذشت. البته قلعه‌نويي از همين حالا جوانگرايي در استقلال را آغاز كرده است. ايمان باصفايي كه اين روزها مي‌بينيد در خط مياني استقلال بازي مي‌كند نمونه‌اي از ورود قلعه‌نويي به محيط جديد كاري است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها