کد خبر: ۱۹۱۸۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۳ دی ۱۳۹۲
هافبك تكنيكي پرسپوليس گفت: «کدام بازيکن بدشانسي را سراغ داريد که در يک مسابقه، دو بار توپ را به تير دروازه بزند؟»

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، پرسپوليس دوباره برد و اين بار هم ستاره‌اش كسي نبود جز پيام صادقيان. جوان ريزنقشي كه تا اينجاي فصل، همه كاره تيم دايي بوده و امتيازهاي بسياري را براي اين تيم به ارمغان آورده است. در بازي با سايپا هم پاس گل صادقيان آنقدر تاثيرگذار بود كه لقب بهترين بازيكن زمين را هم به او هديه كنند. به همين بهانه و براي شروع صحبت‌هايمان، مي‌رويم سراغ همان بازي و پيروزي پرسپوليس.

 

* بازي با سايپا چطور بود؟

- فقط مي‌توانم بگويم به هدفمان رسيديم. ما مي‌خواستيم سه امتياز را بگيريم که گرفتيم.

 

* اين يعني سياست پرسپوليس، فقط بردن است؛ حالا به هر قيمتي!

- يعني چي به هر قيمتي؟

 

* يعني مثلا دايي مي‌گويد هر طور شده بايد ببريد و مهم هم نيست كه چطور بازي كنيد.

- دايي از اول فصل تا حالا فقط مي‌گويد بايد ببريد. حتي در سخت‌ترين بازي‌ها هم مي‌گويد بايد برنده شويد. اصلا روحيه او طوري است که مي‌خواهد هميشه تيمش برنده باشد.

 

* پس کيفيت بازي براي‌تان مهم نيست؛ به همين خاطر در نيمه اول بازي با سايپا آنقدر بد بوديد؟

- اينجوري‌ها هم نيست. ما سعي مي‌کنيم روي دروازه حريفان حملات متعددي داشته باشيم و با تفاضل گل بالا برنده شويم ولي مهم‌تر از تفاضل گل و کيفيت بالاي بازي، 3 امتيازي است که مي‌گيريم. اگر بازي 10– 10 مساوي مي‌شد، به اندازه اين برد يک - صفر به دردمان نمي‌خورد. شك نكنيد كه بردن از خوب بازي كردن مهم‌تر است.

 

* جالب است که پرسپوليس با وجود صدرنشيني، خط حمله گلزني ندارد و بيشتر بازي‌هايش را با يک گل برده.

- براي همين بود که محسن مسلمان جذب شد. پرسپوليس شايد از 10– 12 تيم ديگر بيشتر گل زده باشد اما خودمان معتقديم که بايد بيشتر از اين گل بزنيم. توقعمان از خودمان خيلي بالاست. در هر بازي هم موقعيت‌هاي زيادي داريم که هدر مي‌روند. اگر يک نفر باشد که اين توپ‌ها را گل کند، خيلي خوب مي‌شود.

 

* فكر مي‌كني محسن مسلمان بتواند به تنهايي خط حمله پرسپوليس را متحول کند؟

- شايد به تنهايي نتواند اما همين که يک نفر موتور گلزني تيم را روشن کند، خيلي تاثير مي‌گذارد. پرسپوليس مهاجمان بدي ندارد. فقط انگار پايشان درست و حسابي به گل باز نشده كه مسلمان موتور گلزني پرسپوليس را روشن مي‌کند. البته مزيت تيم ما اين است که خيلي از بچه‌ها گل زده‌اند و مثل بعضي تيم‌ها نيستيم که نصف گل‌هايمان را يک نفر زده باشد و خيلي‌ها گل نزده باشند.

 

* ولي خودت در گلزني خيلي بدشانسي؛ در بازي با سايپا هم دو بار توپ را به تير دروازه زدي.

- آن بازي که اوج بدشانسي من بود. انگار به من نيامده گل بزنم و فقط بايد پاس گل بدهم. اصلا من براي پاس دادن آمده‌ام و قرار نيست گل بزنم! البته همين که بازي را برديم برايم کافي بود. تازه شانس آوردم بازي را برديم چون اگر برنده نمي‌شديم تا چند وقت بايد حسرت آن توپ‌ها را مي‌خوردم. کدام بازيکن بدشانسي را سراغ داريد که در يک مسابقه، دو بار توپ را به تير دروازه بزند؟

 

* در عوض بهترين بازيکن شدي؛ در حالي كه معمولا اين عنوان به بازيكني مي‌رسد که گل زده!

- من از مکانيزم انتخاب بهترين بازيکن و بازيکن اخلاق خبر ندارم ولي يک مدتي اين موضوع سوژه فوتبال شده بود که هر کسي گل بزند، بازيکن فني مي‌شود و بنابراين هيچ وقت به دروازه‌بان‌ها نوبت نمي‌رسد که به عنوان بهترين بازيکن زمين معرفي شوند. اين دفعه هم اين عنوان به من رسيد که پاس گل داده بودم.

 

* برگرديم به پرسپوليس؛ چقدر به قهرماني اميدواري؟

- امسال ليگ فشرده‌اي داريم و تيم‌ها خيلي به هم نزديک هستند. در چنين شرايطي ما صدر جدول را دو دستي چسبيده‌ايم و نمي‌خواهيم حتي يک رده هم پايين بياييم. بايد سعي كنيم تا روز آخر صدرنشين بمانيم وگرنه كار خطرناك مي‌شود. اين روزها هر كسي من را مي‌بيند، مي‌گويد بعضي‌ها باعث شده‌اند از تيم‌ملي دور بماني. من کاري به اين مسائل ندارم و فقط از خدا مي‌خواهم کمکم کند. از فرد خاصي هم نام نمي‌برم ولي اگر کسي جلوي دعوت شدنم به تيم‌ملي را گرفته، جوابش با خدا. خودم مدعي نيستم که بايد دعوت شوم يا نه و بهتر است در اين مورد کارشناسان، هواداران، خبرنگاران و مردم نظر بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها