کد خبر: ۱۹۱۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
شبکه خبری اجتماعی افسران، سرویس جدید خود را با حضور جناب آقای صرامی به عنوان مهمان افسران در روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۹۰ با موضوع «مفهوم استعمار اطلاعاتی و ابعاد آن در فضای مجازی و همچنین بررسی عملکرد مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» به صورت زنده راه‌اندازی می‌کند.
 
قاسم صفايي نژاد عضو شوراي سياستگذاري شبکه خبری اجتماعی افسران گفت: در راستای راه‌اندازی سرویس‌های جدید برای مشارکت بیشتر مخاطبان، "افسران" تصمیم گرفته است تا سرویس «مهمان افسران» را به منظور تعامل بهتر افسران جوان جنگ نرم با مسئولین و نخبگان جامعه رونمایی کند. «افسران» معتقد است که تعامل بهتر میان مسئولین، نخبگان و کارشناسان با دانشجویان، فعالان فضای مجازی و بدنه جامعه می‌تواند کمک شایانی به شناسایی نقاط قوت و ضعف و نيز فرصت ها و تهديدها نماید.

به همین منظور در اولین برنامه، جناب آقای صرامی، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قبول دعوت نمو‌ده‌اند تا به سؤالات کاربران افسران پاسخ گویند. این برنامه براي اولين بار در محيط رسانه اي كشور به صورت زنده و ویدئویی (صوتی و تصویری) به مدت ۹۰ دقیقه از «شبکه خبری اجتماعی افسران» نمایش داده می‌شود.
 
آن دسته از سؤالات کاربران که رأی بیشتری توسط بقیه کاربران کسب کند توسط مجری خوانده می‌شود و مهمان افسران به آنها پاسخ می‌دهد.لازم به ذکر است که اولین برنامه «مهمان افسران» با حضوری جناب آقای صرامی در روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۹۰ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با موضوع «مفهوم استعمار اطلاعاتی و ابعاد آن در فضای مجازی و همچنین بررسی عملکرد مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط «حسن میثمی» از فعالین فضای مجازی اجرا می‌شود.قابل توجه است كه كاربران عضو شبكه خبري اجتماعي افسران از يك ساعت قبل از شروع مصاحبه ( ساعت ۱۴:۳۰) مي توانند سئوالات خود را در قسمت مربوطه ثبت كنند و به سئوالات ديگر كاربران امتياز بدهند.

علاقمندان به شركت در اين برنامه برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به شبكه خبري اجتماعي افسران مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها