کد خبر: ۱۹۱۷۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۳ دی ۱۳۹۲
اين امکان وجود دارد که در ماه‌هاي آينده به 4، 5 پرسپوليسي ديگر هم اتومبيل داده شود.

به گزارش 598 به نقل از خراسان ورزشی، سال گذشته ماجراي پورشه گرفتن پرسپوليسي‌ها حسابي سوژه شد ولي رويانيان گفت ما پورشه نداده‌ايم و شيريني هم تاکيد کرد از اين موضوع خبري ندارد. او مي‌گفت: «به فرض اگر ما حواله ماشين بدهيم هيچ کار خلافي صورت نداده‌ايم ولي پرسپوليس به هيچ بازيکني پورشه نداده است.»

 

وقتي چند ماه بعد محمد قاضي از پرسپوليس جدا شد و با پورشه سر تمرين استقلال رفت. آبي‌ها اين موضوع را سوژه کرده و گفتند همه پرسپوليسي‌ها پورشه دارند!

 

امسال پرسپوليس تا حدي در هزينه‌هايش صرفه‌جويي کرد و کمتر پول ميلياردي داد اما مشکلات مالي امان آن‌ها را هم بريده و مي‌توان گفت فقط کمي شرايط آن‌ها بهتر از استقلال است.

 

چندي قبل صداي سيدجلال درآمد و او اعتراضاتش را رسانه‌اي کرد و گفت ما پول نگرفته‌ايم. بعد از آن شايعه شد که سيدجلال و بنگر پولشان را گرفته‌اند و حالا هم مي‌گويند به 4 پرسپوليسي به جاي قسمتي از طلبشان اتومبيل داده‌اند.

 

گفته مي‌شود اين اتومبيل‌ها هيوندا و آئودي است و به 4 نفر داده شده و اين امکان وجود دارد که در ماه‌هاي آينده به 4، 5 پرسپوليسي ديگر هم داده شود.

 

بازيکنان پرسپوليس خودشان اين خبر را به دوستانشان اطلاع دادند و الان همه پرسپوليسي‌ها مي‌دانند که کداميک از همبازيانشان اتومبيل گرفته‌اند. گفته مي‌شود آن‌هايي که ماشين گرفته‌اند از اين موضوع راضي هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها