کد خبر: ۱۹۱۶۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۰۲ دی ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال داماش گيلان گفت: هوا سرد است اما ما حتي اُورکت هم نداريم تا در تمرين سرما نخوريم.
عليرضا نظيف‌کار درباره شرايط تيم فوتبال داماش گيلان عنوان کرد: خيلي راحت بگويم شرايط‌مان افتضاح است. پس از بازي با فولاد 3 روز است که تمرين نمي‌کنيم و همه بچه‌ها از مشکلاتي که داريم خسته‌ شده‌اند. مشکلات داماش از خط قرمز هم گذشته، 3 سال است به ما قول مي‌دهند امروز و فردا مشکلاتمان حل مي‌شود اما هر روز وضع بدتر مي‌شود. واقعا ديگر نمي‌توانيم ادامه دهيم.

به گزارش تسنيم ، وي ادامه داد:‌ تمام اين مسائل و بي‌پولي‌ها به کنار؛ در بازي با فولاد خوزستان در شهر خودمان يک عده هوادار به ما توهين کردند. پول که نمي‌گيريم بايد فحش هم بشنويم. تمام اين مسائل دست به دست هم داده تا کارمان سخت شود.

مدافع داماش گيلان عنوان کرد: قرار بود روز گذشته (يکشنبه)‌ براي بازي با استقلال به تهران بياييم اما اين اتفاق رخ نداد. ما تمريني نکرده‌ايم که بخواهيم با استقلال بازي کنيم.

نظيف‌کار در واکنش به تهديد سازمان ليگ مبني بر اينکه اگر داماش مقابل استقلال قرار نگيرد با جريمه سنگيني روبرو مي‌شود گفت: حالا که پول نداريم جريمه‌مان هم بکنند چه اتفاقي رخ مي‌دهد؟ دست که مو ندارد حالا هر چقدر که دوست دارند بِکَنند. پيش خودمان گفتيم يک سال به خاطر مردم و شهرمان سختي را تحمل و بازي مي‌کنيم اما 3 سال است که هر روز مشکلاتمان از روز گذشته بدتر مي‌شود. خيلي بد است که يک تيم ليگ برتري ساک ورزشي ندارد و يا بازيکنانش پول تغذيه در اردو را ندارند. اسم اين وضع را مي‌شود گذاشت حرفه‌اي‌گري؟

وي در ادامه انتقادهايش از مشکلات باشگاه داماش گيلان تاکيد کرد: با بدبختي تيم را از ليگ يک به ليگ برتر آورديم و در شرايطي که به آسانسور ليگ تبديل شده بوديم الان چند سالي است که در ليگ ماندگاريم اما چه فايده؟ بچه‌ها خسته شده‌اند. شايد باورتان نشود اما هر کدام از ما 140 يا 150 درصد از باشگاه طلبکاريم، 40،50 درصد براي فصل پيش و صددرصد براي اين فصل. حالا بايد چکار کنيم؟ شغل ما اين است مگر منبع درآمد ديگري داريم و مي‌توانيم از حق زن و بچه‌مان بگذريم.

مدافع داماش گيلان ادامه داد: واقعا شرمنده خانواده‌مان هستيم. کلي از داماش طلب داريم اما به عالم و آدم بدهکار هستيم. طلبکار من ممکن است به خاطر اينکه عليرضا نظيف‌کار هستم يکي دو ماه صبر کند اما بالاخره که پولش را مي‌خواهد حالا در اين شرايط فحش هم مي‌خوريم.

نظيف‌کار در خصوص امکانات حال حاضر داماش گيلان گفت: الان هوا سرد است اما ما حتي اُورکت هم نداريم تا در تمرين سرما نخوريم. حالا تکليف ما چيست و بايد در تمرين چه بپوشيم؟ همانطور که گفتم حتي ساک ورزشي هم نداريم. يک نفر به ما بگويد که طرف حساب ما چه کسي است؟ مگر عابديني مي‌تواند تک و تنها کاري انجام دهد، آيا يک دست صدا دارد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها