کد خبر: ۱۹۱۶۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۰۲ دی ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حالا که 3 بازي پشت سر هم را با پيروزي سپري کرديم نمي‌خواهيم نوار بردهايمان پاره شود.
محسن بنگر در خصوص ديدار فرداي پرسپوليس و ملوان، اظهار داشت: قطعاً بازي سختي در انتظار ما خواهد بود؛ هميشه بازي کردن در شمال دشوار است و تيم‌هاي شمالي مقابل پرسپوليس و استقلال دونده بازي مي‌کنند.

به گزارش تسنيم ، وي ادامه داد: اگر مي‌خواهيم در کورس قهرماني حضور داشته باشيم بايد ملوان را شکست دهيم و تلاشمان را در بازي‌هاي آينده بيشتر کنيم. شرايط به گونه‌اي است که همه چيز دست خودمان است، به خاطر همين نبايد امتياز از دست دهيم.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چرا اين تيم در بازي‌هاي داخل و خارج از خانه عملکرد متفاوتي دارد، عنوان کرد: فکر نمي‌کنم چنين چيزي باشد، ما در تمام بازي‌ها سعي مي‌کنيم 3 امتياز را به دست بياوريم. حالا که 3 بازي پشت سر هم را با پيروزي سپري کرديم نمي‌خواهيم نوار بردهايمان پاره شود. اگر ملوان را شکست دهيم آن وقت با خيال راحت‌تري مقابل نفت، فولاد و استقلال بازي مي‌کنيم؛ چون اين تيم‌ها همانند ما به 3 امتياز احتياج دارند.

بنگر در مورد بحث تغييرات مديريتي در پرسپوليس گفت: اين مسائل به من ربطي ندارد و در جايگاهي نيستم که بخواهم اظهار نظر کنم، اما دوست دارم رويانيان بماند تا ثمره کارهايش را ببيند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها