کد خبر: ۱۹۱۶۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۰۲ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: شايد جعفري از حساب‌هاي باشگاه مطلع نبوده که آمار اشتباه ارائه داده است.
حميد زيني زاده در خصوص شکست تراکتورسازي مقابل سپاهان عنوان کرد: بازي مقابل سپاهان تمام شده و ما در حال آماده سازي براي ديدار مقابل مس کرمان هستيم و بايد تلاش کنيم در اين ديدار به پيروزي برسيم تا آن نتيجه را جبران کنيم.

به گزارش تسنيم ، وي افزود: شرايط آب و هوايي براي هر دو تيم يکسان بود و سپاهان توانست از اين موقعيت استفاده کند. هر دو گلي که تيم ما دريافت کرد روي اشتباهات فردي بود و بايد بيشتر تلاش کنيم تا اين اشتباهات تکرار نشود و اميدوارم مقابل مس بتوانيم جبران کنيم تا هواداران از شرايط راضي باشند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تصريح کرد: مس يک تيم قعر جدولي است تلاش مي‌کند نتايج قبلي را جبران کند و چيزي براي از دست دادن ندارد و مقابل تراکتورسازي با تمام قوا تلاش خواهد کرد تا بتواند بهترين نتيجه را کسب کند.

وي ادامه داد: اگر مي‌خواهيم از قافله صدرنشينان عقب نمانيم بايد در بازي‌هاي باقي‌مانده بهترين نتايج ممکن را کسب کنيم. کادر فني بايد با برگزاري تمرينات مناسب و به‌کارگيري بازيکنان در پست‌هاي مورد نياز بهترين نتايج را رقم بزند.

زيني زاده در خصوص اظهارنظر جعفري مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي مبني بر اينکه "تراکتورسازي سال گذشته با بودجه 14 ميلياردي نايب‌قهرمان شده ولي مديرعامل فعلي با بودجه بيشتر قادر به اداره باشگاه نيست"، خاطرنشان کرد: من نمي‌خواستم آمار و ارقام را منتشر کنم ولي بودجه باشگاه در سال گذشته 19 ميليارد بوده و شايد جعفري از حساب‌هاي باشگاه مطلع نبوده که آمار اشتباه ارائه داده است.

وي افزود: 9 ميليارد از بودجه سال قبل تأمين شده بود و 10 ميليارد طبق اعلام معاونت مالي باشگاه به سال جاري منتقل شده است که 3 ميليارد آن را پرداخت کرديم و به فکر پرداخت باقي بدهي‌هاي باشگاه هستيم و با توجه به تورم موجود در کشور ما با همان بودجه تيم را بستيم که خوشبختانه تلاش کرديم بودجه امسال بيش از بودجه سال قبل نباشد.

مديرعامل فعلي باشگاه تراکتورسازي با اشاره به گفته جعفري مبني بر اينکه "زيني زاده تيم را گران بسته و به مشکل مالي برخورد کرده است"، تصريح کرد: دليل مشکلات مالي ما اين است که 3 ميليارد بدهي سال قبل را پرداخت کرديم و اگر اين بدهي‌ها موجود نبود با همان پول تمامي مشکلات مالي را برطرف مي‌کرديم ولي با وجود تمامي اين مشکلات ما بيشترين پرداختي را نسبت به تيم هاي ديگر به بازيکنان داديم.

زيني زاده اظهار داشت: اگر ما از شوراي شهر کمک خواستيم به اين دليل بود که برخي افراد که در انتخابات شعار مي‌دادند که براي کمک به تراکتورسازي راهي شورا مي‌شويم به وعده‌هايشان عمل کنند وگرنه وظيفه هر مسئول شهري است که بتواند به اين باشگاه کمک کند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي اضافه کرد: ما مثل آن‌ها مشکلات مالي را گردن ديگران نمي‌اندازيم و نمي‌گوييم که اين بدهي‌ها مربوط به مديرعامل پيشين است و اين بدهي را مربوط به باشگاه مي‌دانيم ولي برخي مواقع مجبور مي‌شويم واقعيت‌ها را در رسانه عنوان کنيم.

زيني زاده در پاسخ به صحبت‌هاي اخير جعفري مبني بر اينکه شوراي شهر حاضر است بدون درخواست باشگاه کمک يک ميلياردي به تراکتور داشته باشد، به خبرنگار تسنيم گفت: ما درخواست‌هايمان را به آن‌ها ارائه داديم و اميدوارم آن‌ها نيز در عمل ثابت کنند که واقعاً به فکر تراکتورسازي هستند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص اينکه جعفري گفته درخواست باشگاه به دست اعضاي شوراي شهر نرسيده است، تاکيد کرد: اين به ساختار اداري شوراي شهر بازمي‌گردد و ما نامه را به رئيس شورا ارائه کرديم و اينکه اين درخواست در کدام کميسيون بايد بررسي شود و آيا بايد تمام اعضاي شورا در جريان باشند يا خير به ما مربوط نمي‌شود.

وي گفت: آقاي شياري در شوراي شهر عنوان کرده که باشگاه بايد به فکر منابع پايدار باشد و ما نيز آماده هستيم هر پيشنهادي که داشته باشند را بررسي کنيم و با تعامل با شورا اين مشکلات را برطرف کنيم.

زيني زاده تاکيد کرد: در جلسه‌اي که با استاندار آذربايجان شرقي داشتيم پيشنهاداتي مطرح کرديم و مي‌توان با دادن مجوز احداث پمپ‌ بنزين کمک کرد تا تراکتورسازي به منابع پايدار دست يابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها