کد خبر: ۱۹۱۶۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي ملوان گفت: اگر مي‌دانستم که حاضر نشدن در نشست مطبوعاتي مشکلي ايجاد نمي‌کند، طبيعتا من هم اين کار را نمي‌کردم.
دراگان اسکوچيچ در نشست خبري قبل از بازي با پرسپوليس اظهار داشت:براي اين بازي هيچ محروم و مصدومي نداريم.همه آماده‌ايم که بازي خوبي را انجام دهيم. بعد از برد مقابل استقلال خوزستان، تيم من اعتماد به نفس بهتري را به دست آورده و حس خوبي براي بازي فردا دارم. پرسپوليس تيم فوق‌العاده‌اي است. آن‌ها صدرنشين هستند و اين يک معني خاصي دارد.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:من به نوع بازي جوانمردانه تيم حريف و نحوه اجراي آن توجهي ندارم و فقط به بازي فردا فکر مي‌کنم. واقعا ما در چند هفته گذشته که در خارج انزلي بازي کرديم، در زمين‌هاي خوبي فوتبال کرديم و زمين خوب کيفيت بازي ما را بالا مي‌برد. سرمربي ملوان تاکيد کرد:اميدوارم که مردم فردا به ورزشگاه بيايند و مانند هميشه حامي ما باشند. فشردگي اين روزهاي ليگ هم عادي است. فقط من از اين تعجب مي‌کنم که چرا در يک روز کاري، بازي را در ساعت 14:30 گذاشته‌اند و بعد مي‌گويند که هواداران کمتري از فوتبال استقبال مي‌کنند.

وي درباره وضعيت ميلاد زنيدپور گفت:زنيدپور در نيم فصل که به ما اضافه شد، مصدوم بود ولي من از ايشان انتظار بالايي دارم که به تيم برسند و به ملوان کمک کنند.

اسکوچيچ درباره حاضر نشدن علي دايي در نشست خبري گفت: من دفعات زيادي 5 صبح از خواب بيدار شدم براي اينکه به نشست خبري که در تهران بود، برسم ولي اگر مي‌دانستم که حاضر نشدن در نشست مطبوعاتي مشکلي ايجاد نمي‌کند، طبيعتا من هم اين کار را نمي‌کردم.

وي درباره دعوت بازيکنان دو رگه به تيم ملي ايران گفت: من اشکالي در اين کار نمي‌بينم. هر بازيکني که بتواند به تيم ملي کمک کند، مشکلي بابت دعوتش وجود ندارد.درباره جلال رافخايي بايد بگويم که او مي‌تواند به تيم ملي کمک کند چون بازيکن بسيار باهوشي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها