کد خبر: ۱۹۱۶۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم داماش گفت: من خودم از سال 90، تا به امروز 30 درصد از پولم را گرفتم و از سال 91،فقط 25 درصد گرفتم.
افشين ناظمي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل استقلال عنوان کرد:فرارسيدن اربعين،را تسليت عرض مي کنم.فردا با تيم بزرگي بازي داريم که بازيکنان بزرگي دارند.مي دانم مسابقه سختي در پيش داريم.ما از استقلال شناخت کافي داريم اما پس از بازي با فولاد فقط يک جلسه تمرين داشتيم.اميدوارم بتوانيم امروز هم در تهران يک تمرين ديگر داشته باشيم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد : به هر حال ما تيم داماش گيلان هستيم و هميشه در بازي هاي بزرگ خوب نتيجه گرفته ايم.اميدوارم تماشاگران حاضر در استاديوم و کساني که بازي را مي بينند بازي خوبي را ببينند.

سرمربي داماش درباره مشکلات مالي اين تيم گفت:همه مردم ايران مي دانند که ما سه سال است درگير مشکلات مالي هستيم.اين بار کار به جايي رسيد که حتي ما قادر به سفر به تهران و رزرو هتل نبوديم.از عابديني و تاج تشکر مي کنم که به ما کمک کردند و تاج هزينه هتل را داد.اميدوارم مشکلات حل شود تا بازيکنان با تمرکز بازي کنند.اگر مشکلات مالي نباشد،بازيکنان بهتر کار مي کنند.اميدوارم هر چه سريعتر بدون مشکل شويم تا راحت تر بازي کنيم.

وي درباره اينکه بازيکنان داماش اورکت ورزشي ندارد گفت:مشکلات بازيکنان ما خيلي زياد است و با سختي کار مي کنند.آنها به عشق مردم رشت با مشکلات مبارزه مي کنند تا بتوانند افتخارآفريني کنند.ما امسال از اول فصل مشکل داشتيم و نمي توانستيم ارقام يک دست به بازيکنان بدهيم.پول هايي که پرداخت شد،براي تسويه سال 90 بود.سال 91 هنوز مانده و 92 هم که جاي خود را دارد.

سرمربي داماش خاطرنشان کرد:من خودم از سال 90، تا به امروز 30 درصد از پولم را گرفتم و از سال 91،فقط 25 درصد گرفتم.پولي که اين فصل به ما داده اند را مي شود براي بدهي سال 90 گذاشت.

ناظمي تاکيد کرد:ما در نيم فصل اول به اهداف مان رسيديم.در نيم فصل دوم مشکلات مالي زياد شد و نتوانستيم اردو داشته باشيم و در بارش شديد باران در رشت تمرين کرديم.در نيم فصل دوم بازي ها را با برد مقابل سايپا شروع کرديم و بعد در برابر ملوان با آن اتفاقات باختيم.به نظرم از نظر فني خوب بوديم اما همه چيز دست به دست هم داد تا يکي در ميان نتيجه بگيريم.اين هفته جلسه اي داريم تا مشکلات مالي مان رفع شود و حوادث گريبان ما را نگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها