کد خبر: ۱۹۱۶۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۰۲ دی ۱۳۹۲
مدافع رئال مادريد تاکيد کرد توجه کردن به انتقاد مردم و رسانه‌ها وقت تلف کردن است.
سرجيو راموس که پس از اخراج در تساوي دو بر دو رئال مادريد با اوساسونا رکورد اخراج‌هاي خود در طول دوران فوتبالش را به 18 رساند اين روزها زير فشار زياد رسانه‌ها قرار گرفته است.

به گزارش فارس، اين بازيکن 27 ساله اما معتقد است نبايد به اين انتقادها توجه کرد زيرا اين کار وقت تلف کردن است. وي در اين زمينه گفت: در فوتبال همه با هم شکست مي‌خورند يا پيروز مي‌شوند. بايد با اين ذهنيت به ميدان مسابقه رفت. اگر بخواهم در خصوص اينکه مردم چه چيزهايي درباره من مي‌گويند فکر کنم بدان معنا خواهد بود که وقتم را هدر داده‌ام. اين صحبت‌ها از يک گوشم وارد و از گوش ديگرم خارج مي‌شوند. همواره تلاش کرده‌ام که بهترين نمايشم را در زمين داشته باشم و فکر مي‌کنم تا سال‌هاي طولاني هم در رئال مادريد مي‌مانم.

وي در مورد پيروزي سه بر دو رئال مادريد مقابل والنسيا نيز گفت: پيشتر امتيازهاي زيادي از دست داده‌ايم اما تصور مي‌کنم در کورس قهرماني بسيار جذابي حضور داريم. بارسلونا و اتلتيکو مادريد به ما اجازه نمي‌دهند که با اشتباه‌هايمان امتياز بيشتري از دست بدهيم. بايد روي بازي‌هايمان تمرکز کرده و بهترين نمايش را در هر ديدار ارائه کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها