کد خبر: ۱۹۱۵۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۱ دی ۱۳۹۲
مدیر شبکه العالم تاکید کرد شبکه‌های سوری برای افشای جنایات تکفیری‌ها در سوریه باید هماهنگی گسترده‌ای با رسانه‌های مقاومت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد سادات مدیر شبکه خبری العالم گفت: متاسفانه علی رغم فعالیت های گسترده رسانه ای مقاومت در قبال حوادث سوریه همکاری‌های مستمر و همه جانبه بین این شبکه ها و رسانه های سوری وجود ندارد.

وی که در دیدار با هیئتی رسانه‌ای از سوریه که در این شبکه حضور یافته بودند، صحبت می‌کرد افزود:  این مسئله در حالی است که طرف مقابل با تشکیل اتاق‌های عملیات روانی و تقسیم کار به صورت گسترده به جعل اخبار و تحریف وقایع می‌پردازد.

سادات با تاکید بر ضرورت همکاری رسانه‌های سوریه و رسانه‌های حامی مقاومت خاطر نشان کرد: برای آگاه کردن افکار عمومی جهان در خصوص تفکیک بهار عربی با توطئه علیه مردم این کشور لازم است تا با ساختار مناسبی رسانه‌های سوری و حامی مقاومت با یکدیگر  همکاری و هماهنگی همه جانبه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: برای انعکاس بهتر جنایت‌های تکفیری در سوریه و از جمله هدف قرار دادن مردم بی گناه در خیابان ها، حمله به مدارس، ذبح کودکان، زنان، سربازان، حمله به مراکز درمانی، مساجد و کلیساها لازم است شبکه های سوری نقش اصلی تولید گزارشات و برنامه‌های مستند را بر عهده گرفته و در اختیار رسانه‌های همسو قرار دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها