کد خبر: ۱۹۱۴۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي چلسي به سرمربي تازه اخراج شده تاتنهام توصيه کرد ناراحت از دست دادن شغلش نباشد چرا که به زودي پيشنهادي جديد به او داده خواهد شد.
ژوزه مورينيو در آستانه سال ميلادي جديد تصميم گرفت کينه‌هاي قديمي‌ با آندره ويلاس بواس،‌ هموطن و دستيار پيشين خود که اخيرا از سمت سرمربيگري تيم تاتنهام اخراج شده است را کنار بگذارد و از او حمايت کند.

به گزارش تسنيم، مورينيو براي حمايت از ويلاس بواس که هفته گذشته از تاتنهام اخراج شد صراحتاً مسئولان اين باشگاه را زير سوال برد. او در پاسخ به اين سوال که آيا براي ويلاس بواس متاسف است، گفت: البته که متاسفم. زماني که تاتنهام به او قراردادي 3،4 يا 5 ساله پيشنهاد مي‌داد به اين خاطر بود که اعتماد داشتند و فکر مي‌کردند او مناسب‌ترين گزينه براي هدايت تيم آنها است اما کسب چند نتيجه ضعيف همه چيز را عوض کرد، در حالي که فکر نمي‌کنم چند نتيجه ضعيف دليل منطقي براي از بين رفتن اعتماد ميان سران باشگاه و مربي تيم و اخراج او باشد.

آقاي خاص افزود: با اين حال در فوتبال هيچ چيز مرا متعجب نمي‌کند. هر مورد با ديگر فرق دارد. نمي‌دانم در تاتنهام چه مي‌گذشت. من در 6 ماه گذشته 3 بار با آندره صحبت کردم که يک بار آن در جلسه مربيان بود و ديگري زماني که تيمم برابر تيم او قرار گرفت. آخرين بار هم همين چند روز پيش بود. در صحبت‌هايم به او گفتم: فراموشش کن! دنيا که تمام نشده است. از زندگي‌ات لذت ببر چون فردا روز ديگري است و به زودي يک پيشنهاد کاري ديگر دريافت مي‌کني، پس کريسمس‌ات را خراب نکن. درباره دليل اتفاقاتي که رخ داد با هم صحبت نکرديم چون فقط افرادي که در داخل باشگاه هستند مي‌دانند چه اتفاقاتي افتاده است.

مورينيو اگرچه حامي ويلاس بواس بود اما هموطنش را در اخراج شدن او از تاتنهام بي‌تقصير نمي‌دانست. وي با تاکيد بر اشتباه ويلاس بواس براي ورود به يک جنگ لفظي با برخي از روساي تاتنهام به خاطر انتقاد از او خاطرنشان کرد: هر کسي مورد انتقاد واقع مي‌شود اما مهم اين است که نگذاريد اين انتقادات شما را نسبت به خودتان نااميد کند. مهم اين است که خودباوري‌تان را حفظ کنيد چون در اين صورت انتقادات هيچ تاثيري روي عملکردتان نمي‌گذارد. من اين را ياد گرفته‌ام. سگ‌ها پارس مي‌کنند اما شما بايد به راه‌تان ادامه دهيد. اين حقيقتي است که بايد ياد بگيريد، در غير اينصورت انرژي‌ و تمرکزتان را از دست مي‌دهيد. اين‌ها اصول کار ما هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها