کد خبر: ۱۹۱۴۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال چلسي با تمجيد از شاگرد پيشينش تاکيد کرد مسعوت اوزيل پازل آرسنال را تکميل کرده است.
در آخرين و حساس‌ترين ديدار از هفته هفدهم ليگ برتر انگليس فردا شب (دوشنبه) تيم فوتبال چلسي در ورزشگاه امارات ميهمان آرسنالي است که در فصل جاري وضعيت خوبي دارد.

به گزارش تسنيم، مسعوت اوزيل، هافبک تيم ملي آلمان در نقل‌و‌انتقالات تابستاني در ازاي 50 ميليون يورو از رئال‌مادريد جدا و به جمع توپچي‌هاي لندن ملحق شد. اين هافبک 25 ساله از زمان پيوستنش به جمع شاگردان آرسن ونگر 4 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل نيز براي هم‌تيمي‌هايش ساخته است.

ژوزه مورينيو که به مدت 3 سال در رئال با اوزيل کار کرده در آستانه رويارويي شاگردانش با آرسنال به روزنامه انگليسي «گاردين» گفت: مسعوت بازيکني پديده است، خريد بازيکني همانند او پازل تيم را تکميل مي‌کند. وقتي اوزيل را در خدمت داشته باشيد نه به زمان و نه به چيز ديگري نياز نداريد. مسعوت از کيفيت و پختگي لازم برخوردار است به‌طوري‌که فقط لازم است او را در ترکيب قرار دهيد و تيم خود به خود بهتر مي‌شود.

وي افزود: راه‌هايي براي ارتقاي سطح کيفي تيم وجود دارد که يکي از آنها کار با جوانان و ديگري به خدمت گرفتن يکي از همين بازيکنان که پخته شده، است. آرسنال هم اين شانس را داشت تا اوزيل را به خدمت بگيرد و آنها در اين زمينه خيلي عالي کردند.

سرمربي پرتغالي آبي‌پوشان لندني تصريح کرد: در اين فصل در کالبد وجودي آرسنالي‌ها رسيدن به عنوان قهرماني وجود دارد. در مقطع قبلي که در ليگ برتر بودم تئو والکات کودکي بيش نبود ولي حالا براي خودش مردي شده است. بقيه بازيکنان آرسنال از جمله جک ويلشر، آرون رمزي و کايران گيبز هم در بهترين وضعيت دوران حرفه‌اي خودشان به سر مي‌برند.

مورينيوي 50 ساله خاطرنشان کرد: فصل آينده چلسي تيمي پديده خواهد بود. در بين کارهايي که انجام مي‌دهيم روي تکامل تدريجي بازيکنان هم کار مي‌کنيم و در تابستان آينده چند خريد خوب در برنامه‌‌مان داريم. وقتي شما 2 بازيکن بالغ به خدمت مي‌گيريد پازل تيمي‌تان تکميل مي‌شود. فکر مي‌کنم چلسي فصل بعد تيمي خيلي خوب خواهد شد.

آرسنال در حال حاضر با 35 امتياز در جايگاه سوم جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار دارد و در صورت غلبه بر چلسي به صدر جدول باز مي‌گردد. شاگردان ژوزه مورينيو هم با 33 امتياز در رده چهارم جدول هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها