کد خبر: ۱۹۱۴۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۱ دی ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: «رفتم از مسلمان دلجویی کنم از خلعتبری سیلی خوردم!»

به گزارش 598 به نقل از گل، اواسط نيمه دوم و در حالي كه همه منتظر بودند يكي از چندين موقعيت پرسپوليس و سايپا گل شود تا يكي از صفرهاي حك شده روي صفحه تلويزيون تغيير كند و كم شود، رضا ناصحي روي محسن مسلمان خطايي انجام داد كه واكنش تند محمدرضا خلعتبري را به دنبال داشت.

 

در واقع وقتي ناصحي سمت مسلمان رفت تا دست او را بگيرد و بلند كند، خلعتبري از راه رسيد و به صورت ناصحي زد تا درگيري لفظي كوچكي در بازي رقم بخورد.

 

رضا ناصحي هافبك نارنجي‌پوشان كه از نتيجه بازي ناراحت است، در مورد درگيري با محمدرضا خلعتبري مي‌گويد كه نيازي به عذرخواهي او ندارم: «برخلاف اينكه گفته مي‌شود من در اين بازي عصبي بودم بايد بگويم كه اصلا اينطور نيست و فيلم اين بازي همه‌چيز را نشان مي‌دهد. محسن مسلمان روي زمين افتاد و من رفتم از او دلجويي كنم اما خلعتبري آمد و ضربه‌اي به صورتم زد و خودم از اين حركت او جا خوردم. اين در حالي است كه من نه خطا كرده بودم و نه حرفي زده بودم اما متاسفانه او حركتي انجام داد كه باعث تعجب من است.»

 

وی افزود: «البته من حركت او را بي‌پاسخ گذاشتم و ديگر بحث را ادامه ندادم. من و خلعتبري هم‌باشگاهي بوديم و اين كار از او بعيد بود چرا كه انتظار ديگري از او داشتم. البته او الگو نيست اما بايد طوري رفتار كند كه نگاه خوبي به او شود. من انتظار اين برخورد را نداشتم.»

 

هافبك سايپا درباره اينكه خلعتبري گفته از او عذرخواهي كرده، مي‌گويد: «چه بگويم. شايد در آن لحظه جو بازي او را گرفته بود اما انتظار اين برخورد را از او نداشتم و از خلعتبري دلخورم. خلعتبري از من عذرخواهي نكرد و او را نبخشيدم.»

 

ناصحي درباره اينكه گفته مي‌شود بعضي از بازيكنان با حضور در استقلال و پرسپوليس رفتارشان تغيير مي‌كند، توضيح مي‌دهد: «فكر نمي‌كنم پرسپوليس آمال و آرزوهاي بازيكني مثل خلعتبري باشد كه هم لژيونر بوده و هم بازيكن ملي است. البته سيدجلال حسيني و محسن بنگر هم از دوستان صميمي من هستند اما هيچ تغيير رفتاري در آنها نديدم اما شايد محيط روي بعضي از بازيكنان تاثير مي‌گذارد و آنها را تغيير مي‌دهد! انتظار ندارم خلعتبري با من خوب رفتار كند و نيازي هم به عذرخواهي او ندارم چون با او در ارتباط نيستم كه اين مسائل برايم مهم باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها