کد خبر: ۱۹۱۲۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
به نظر مي‌رسد انتقال كرار جاسم به تراكتورسازي را بايد منتفي دانست. كرار جاسم چهار ماه پيش قراردادي هنگفت با الطلبه امضا كرد، قراردادي به ارزش 400 هزار دلار كه او را به يكي از گران‌ترين بازيكنان ليگ عراق تبديل كرد.

بايد گفت تراكتورسازي نمي‌تواند كرار جاسم را جذب كند. مثل اين است كه كريم انصاري‌فرد را يك تيم خارجي بخواهد، آيا مجيد جلالي اجازه جدايي به مهاجم اول تيمش مي‌دهد؟ جواب قطعا منتفي است. درباره كرار هم چنين اتفاقي رخ داده. ابوالهيل مخالف جدايي او است و مديران الطلبه هم همينطور، پس تراكتوري‌ها بايد از خير جذب كرار بگذرند و به سراغ گزينه ديگري بروند، مگر اينكه اتفاقات عجيبي رخ بدهد كه بعيد است.

عبدالوهاب ابوالهيل، سرمربي الطلبه است. بازيكني كه سال‌ها براي سپاهان، استقلال اهواز و فولاد بازي كرد و چند قهرماني با اين تيم‌ها به‌دست آورد درباره جدايي كرار جاسم حرف‌هاي جالبي مي‌زند. او در مصاحبه با روزنامه ايران ورزشي گفته: «الان 8 هفته از ليگ عراق گذشته و 7 هفته ديگر از نيم‌فصل اول باقي مانده. ما با دو بازي كمتر در رده چهارم قرار گرفته‌ايم كه اگر اين دو بازي را ببريم مي‌توانيم به صدر جدول برسيم. به همين دليل دوست ندارم در اين مقطع زماني هيچ يك از بازيكنان خود را از دست بدهم. كرار جاسم هم از اين قاعده مستثني نيست. به او براي ادامه رقابت‌ها و ادامه حضور در جمع تيم‌هاي بالانشين ليگ عراق احتياج داريم و مطمئن باشيد اجازه نمي‌دهم رضايتنامه‌اش صادر شود.»


عبدالوهاب ابوالهيل آب پاكي را مي‌ريزد روي دست تراكتوري‌ها. او قاطعانه مي‌گويد كه رضايتنامه كرار صادر نخواهد شد: «به جرات مي‌گويم كه كرار جاسم، كليدي‌ترين بازيكن الطلبه است. مسوولان باشگاه براي او هزينه كرده‌اند و منطقي هم نيست كه او را در اواسط فصل از دست بدهيم. ليگ كه تمام شده كرار مي‌تواند از الطلبه جدا شود اما حالا هرگز.» از ابوالهيل مي‌پرسيم اگر مديران الطلبه با جدايي كرار موافقت كنند تكليف چه مي‌شود؟ او باز قاطعانه جواب مي‌دهد: «مديران الطلبه با من هماهنگ هستند و همه چيز را سپرده‌اند به من. من مخالف جدايي كرار هستم و از حرفم هم كوتاه نمي‌آيم. مديران الطلبه هم واقفند كه كرار جاسم چه بازيكن ارزشمندي براي تيم است و به همين خاطر اجازه جدايي او را صادر نخواهند كرد.»


به نظر مي‌رسد انتقال كرار جاسم به تراكتورسازي را بايد منتفي دانست. كرار جاسم چهار ماه پيش قراردادي هنگفت با الطلبه امضا كرد، قراردادي به ارزش 400 هزار دلار كه او را به يكي از گران‌ترين بازيكنان ليگ عراق تبديل كرد. تراكتوري‌ها اما براي انتقال او به تبريز 200 هزار دلار براي يك نيم‌فصل در نظر گرفته‌اند، مبلغي كه نمي‌تواند هم رضايت كرار را جلب كند و هم رضايت باشگاهش را. ضمن اينكه بايد در نظر گرفت الطلبه نياز به پول رضايتنامه تراكتوري‌ها ندارد، ابوالهيل و شاگردانش در كورس قهرماني حضور دارند و به همين راحتي‌ها اجازه جدايي كرار را صادر نخواهند كرد. مگر اينكه كرار جاسم اصرار كند و دست بزند به بي‌انضباطي‌هايي كه نمونه‌اش را بارها در ايران از او ديده‌ايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها