کد خبر: ۱۹۱۰۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
يک منبع نوشت با حضور دو ستاره ملي‌پوش ايراني و بوسنيايي اينتراخت برانشوايگ پس از 4 دهه تاريخ يک‌بار ديگر تکرار مي‌شود.

يک سايت آلماني در گزارشي از حضور دانيل داوري و ارمين بيکاچيچ در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 به عنوان اعضاي ايراني و بوسنيايي تيم برانشوايگ يادکرده است.

*رويداد سال 1970

مطابق گزارش اين سايت در جام جهاني 1970 مکزيک ، «هورست ولتر»‌و «ماکس لورنتس» دو بازيکن ملي‌پوش آلماني بودند که عضو اينتراخت محسوب شده و در جام جهاني ژرمن‌ها را همراهي کردند. در آن مسابقات آلمان تا نيمه‌نهايي پيش رفت و در اين مرحله ايتاليا با کسب برد 4 بر 3 حريف برزيل در بازي نهايي در ورزشگاه آزتک شد.

اکنون پس از گذشت 4 دهه به نظر مي‌رسد يک‌بار ديگر برانشوايگ در يک دوره جام جهاني دو نماينده داشته باشد که اين دو نفر داوري و بيکاکچيچ هستند.

*اظهارات داوري

در ادامه اين گزارش به اظهارات دو نماينده برانشوايگي در جام جهاني سال آينده پس از مراسم قرعه‌کشي و گروه‌بندي اشاره شده است.

اتفاقي که باعث شد تا ايران و بوسني هرزگوين در کنار آرژانتين و نيجريه قرار گرفته و به عبارتي داوري و بيکاکچيچ، در برزيل رقيب رودرو رو شوند.

اين سايت از قول داوري نوشت: حال ديگر قرعه‌کشي مشخص است. وقتي قرعه‌کشي انجام مي‌شد تازه از جلسه تمريني تيم آمده بوديم. مراسم را که زنده از تلويزيون تماشا کرديم و ديديم ايران و بوسني هرزگوين همگروه هستند، با هم شوخي کرديم.

*بيکاکچيچ: دلم مي‌خواست با ايران همگروه شويم

بيکاکچيچ نيز گفت: نکته طنز قرعه‌کشي جام جهاني اين بود که من و دانيل که با هم در اينتراخت هستيم، رقيب هم شديم. به او به شوخي گفتم که از قبل دلم مي‌خواست با ايران همگروه شوم که همينگونه نيز شد. البته با وجود آرژانتين در گروه ما، به نظر مي رسد ما، ايران و نيجريه برسر کسب مقام دوم گروه رقابت خواهيم داشت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها