کد خبر: ۱۹۱۰۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
بازیکن ریزنقش و تکنیکی پرسپولیس گفت: «بعد از بازي ملوان اگر خدا بخواهد مي‌توانم به ميادين بازگردم.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، علي رغم مصدوميت بد موقعي که براي اميد عاليشاه پيش آمد. مربيان تيم زير 22 سال به اين بازيکن اعتماد کرده و او را همراه با دو بازيکن جوان پرسپوليس به اردوي اين تيم دعوت کردند. عاليشاه که اين روزها در حال سپري کردن دوران نقاهت است اعلام کرد کمتر از دو هفته ديگر به ميادين برمي‌گردد و مي‌تواند پرسپوليس را در رقابت‌هاي ليگ‌برتر همراهي کند.

 

* از آخرين شرايطتت صحبت کن؟

- خدا را شکر خيلي بهترم. چند روزي است کار با وزنه را آغاز کردم تا هرچه زودتر از لحاظ بدني به شرايط مطلوب و ايده‌آل برسم.

 

* اگر مصدومي چرا به تيم زير 22 سال دعوت شدي؟

- من که قطعا به بازي‌ها مي‌رسم. الان هم مشکلم حل شده و فکر مي‌کنم از شنبه يا يکشنبه بتوانم تمرينات را به طور جدي آغاز کنم و پا به توپ شوم.

 

* اينکه بعضي بازيکنان علي‌رغم مصدوميت به تيم‌ملي دعوت مي‌شوند را چطور ارزيابي مي‌کني؟

- مثلا کدام بازيکنان؟!

 

* خود تو يا مهرداد پولادي؟

- خب مطمئنا اين قضيه روي روحيه بازيکنان خيلي موثر است. حتي اين بازيکنان مصدوم وقتي مي‌بينند مدنظر مربيان تيم‌ملي هستند با انگيزه و روحيه‌اي دو چندان کارشان را دنبال مي‌کنند و هرچه زودتر با دوره تلخ مصدوميت مبارزه مي‌کنند. شايد مربيان تيم‌ملي هم به اين مهره‌ها نياز دارند آنها با دعوت چنين بازيکناني به آنها روحيه مي‌دهند که کار بسيار خوبي است.

 

* تا جايگاهت را در پرسپوليس به دست آوردي مصدوم شدي، از اين اتفاق ناراحت نيستي؟

- طبعا هيچ بازيکني مصدوميت را دوست ندارد، من هم از اين قاعده مستثني نيستم. قسمت من هم اينطور بوده که مصدوم شوم. آسيب‌ديدگي جزيي از فوتبال است و اين اتفاق براي هر بازيکني رخ مي‌دهد.

 

* گويا تا دو هفته ديگر به ميادين برمي‌گردي؟

- احتمالا هفته ديگر برمي‌گردم. هر چند الان تقريبا آماده هستم اما قرار است در بازي آينده پرسپوليس به ميدان نروم تا يک وقت با بي‌احتياطي شرايط را بدتر از اين نکنم. انشاءاله بعد از بازي ملوان اگر خدا بخواهد مي‌توانم به ميادين بروم.

 

* در مراسم تجليل پرسپوليسي‌ها حضور داشتي؟

- بله، در اين مراسم بودم.

 

* درسته که اکثر بازيکنان از مراسم ناراحت بودند و آنجا را ترک کردند؟

- خير صحت ندارد. بازيکنان تا آخر مراسم در آنجا حضور داشتند. فقط بعضي‌ها شام نخوردند و آنجا را ترک کردند.

 

* اما مي‌گويند بازيکنان شاکي بودند و نسبت به نحوه برگزاري مراسم انتقاد داشتند؟

- من که چيز خاصي نديدم. شايد بعضي از بازيکنان عجله داشتند و به همين دليل بدون اينکه شام بخورند مراسم را ترک کردند. شما هم از اين سئوالات حاشيه‌اي نپرسيد. چرا که چنين اتفاقي اصلا نيفتاد.

 

* شنيدي علي پروين قصد دارد جانشين رويانيان شود؟

- واقعا؟! مطمئنيد؟!

 

* فعلا که چنين شايعه‌اي به گوش رسيده؟!

- خودتان مي‌گوييد شايعه است. در ضمن من بازيکن پرسپوليسم و به اين طور مسائل کاري ندارم. به اين تيم تعهد دارم و فقط به کار خودم فکر مي‌کنم. مسائل باشگاه ارتباطي به من پيدا نمي‌کند.

 

* بگذريم، 6 گل پرسپوليس را مقابل مس ديدي؟

- به قول بچه‌ها اگر 7 تا گل مي‌زديم مردم اينقدر خوشحال نمي‌شدند. واقعا روز خوبي بود بازيکنان در حد و اندازه‌هاي خودشان و نام پرسپوليس بازي کردند و توانستيم با يک نتيجه پرگل مس را ببريم.

 

* اگر در ميدان بودي مي‌توانستي گل بزني؟

- صددرصد تلاشم را مي‌کردم که من هم بتوانم گل بزنم. اگر هم به اين امر نمي‌رسيدم به نوبه خودم کمک‌ مي‌کردم تا بچه‌ها گلزني بيشتري کنند اما فعلا که مصدوم هستم و تا دو هفته ديگر مي‌توانم به ميادين برگردم.

 

* راستي از قرعه‌کشي جام باشگاه هاي اروپا باخبر هستي؟

- بله، باخبرم.

 

* طرفدار کدام تيم و بازيکن هستي؟

- طرفدار بارسلونا هستم و کل بازيکنان اين تيم را دوست دارم.

 

* مسي را چطور؟

- از بس مسي، مسي کرديم که بنده خدا مصدوم شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها