کد خبر: ۱۹۱۰۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
بازيکن صبا مي‌گويد در شرايطي که مسئولان توجهي به وضعيت صبا نمي‌کنند، کاري از سرمربي ساخته نيست.

رضا عنايتي ابتدا درباره باخت ديروز صباي قم مقابل استقلال مطرح کرد: متاسفانه دو توپ روي دروازه ما آمد و‌ همان دو توپ هم وارد دروازه ما شد. ما روي غفلت خودمان به استقلال باختيم. فکر مي‌کنم عدم تمرکز بازيکنان و ترس از باخت باعث استرس بيش از حدي شده بود که همين استرس به ما ضربه زد. با اين حال اميدوارم شرايط به گونه ديگري برگردد. ما با يک برد از اين شرايط خارج مي‌شويم.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: شرايط صبا اصلا خوب نيست. در دور برگشت از چهار بازي صفر امتياز گرفتيم! در دور رفت با وجود اينکه مي‌باختيم در هر بازي چهار، پنج موقعيت داشتيم و آبرومندانه مي‌باختيم اما الآن هيچ تمرکزي نداريم و بايد هر چه سريع‌تر به خودمان بياييم. البته با وجود بد شانسي خدا ما را دوست دارد و شانس آورده‌ايم که تيم‌هاي پايين‌تر از ما هم امتياز‌هايشان را از دست مي‌دهند. اگر آن‌ها بازي‌هايشان را مي‌بردند، شرايط صبا بحراني‌تر از اين بود. با اين حال هنوز سرنوشت سقوط يا ماندن در دستان خودمان است.

بازيکن با سابقه صبا همچنين در پاسخ به اين پرسش که عملکرد مرفاوي در مقايسه با مايلي کهن چطور بوده است، تصريح کرد: صمد خان هم کار خودش را انجام مي‌دهد. اتفاقا ديروز روي تمام مواردي که مرفاوي تاکيد کرده بود گل خورديم. او گفته بود به هيچ وجه به استقلال کاشته و خطا ندهيم و يار خودمان را هم‌ رها نکنيم اما دقيقا از روي همين نقاط گل خورديم. تمام اين‌ها هم به خاطر نداشتن تمرکز است. صمد مرفاوي بنده خدا در اين شرايط نمي‌تواند کاري کند و باشگاه بايد به دنبال اين باشد که دلايل عدم تمرکز بازيکنان را از بين ببرد.

عنايتي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه اين دلايل چيست، افزود: فکر مي‌کنم دغدغه مالي بازيکنان صبا را اذيت مي‌کند. هر روز قول مي‌دهند اما خبري نيست. هفته پيش استاندار قم مشخص شد و با توجه به اينکه تيم متعلق به استانداري است بازهم اتفاقي نيفتاد. خودم در نقل و انتقالات نيم فصل قصد جدايي از صبا را داشتم اما با قول کشوري فرد در تيم ماندم. با اين حال تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا صبا به وضعيت خوبي برگردد. اطمينان دارم بازيکنان سعي و تلاش خود را بيشتر مي‌کنند. اميدوارم مسئولان هم توجهي با اين تيم داشته باشند.

بازيکن سابق استقلال که ديروز قبل از بازي با استقلال سمت امير قلعه نويي رفت و با او به خوش‌وبش پرداخت درباره اين حرکتش و همچنين خوشحالي نکردن بعد از گل به ايسنا گفت: من احترام خاصي به هر کسي که در اين 14-15 سال مربي‌ام بوده قائلم و ديروز هم وظيفه داشتم سمت اميرخان بروم. از آن طرف هم هواداران استقلال چه زمان حضورم در اين تيم و چه الآن به من لطف داشتند و اگر بعد از گلزني خوشحالي مي‌کردم، بي‌احترامي به هوادارن بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها