کد خبر: ۱۹۰۹۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم با گلی که به ثمر رساندم برای تیمم مثمرثمر بودم و با این پیروزی در کورس قهرمانی باقی ماندیم.

به گزارش 598، امید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی دو بر یک تیمش مقابل تراکتور‌سازی در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی بود که خدا را شکر توانستیم سربلند از میدان خارج شویم. با توجه به نتایج 7 هفته گذشته حتما باید در این دیدار پیروز می‌شدیم. تراکتور‌سازی تیم بزرگی است اما خوشبختانه با بهره بردن از موقعیت‌هایمان توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه در دیدار رفت با شکست مقابل تراکتور‌سازی ناکامی‌های سپاهان آغاز شد و حالا در دور رفت با پیروزی مقابل این تیم توانستند نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند اظهار داشت: به هر حال تراکتور‌سازی تیم بزرگی است که در خانه مقابل آنها شکست خوردیم اما در دیدار رفت به فکر انتقام نبودیم و تنها هدف ما کسب نتیجه بود. بازیکنان تلاش زیادی کردند و توانستیم با این پیروزی روحیه خود را دوچندان کنیم.

هافبک سپاهان با اشاره به اینکه مقام قهرمانی در لیگ امسال دور از دسترس نیست افزود: با این برد بار دیگر روحیه خود را به دست آوردیم و توانستیم به کورس قهرمانی بازگردیم. امیدوارم در ادامه مسابقات نیز همینطور خوب ظاهر شویم و بتوانیم امتیازات عقب‌مانده را جبران کنیم.

ابراهیمی در مورد گل پیروزی‌بخشی که در این مسابقه به ثمر رساند تاکید کرد: در این صحنه خدا کمک کرد و روی غافلگیری حریف توانستم گل پیروزی‌بخش تیمم را به ثمر برسانم. در این صحنه مثمر ثمر ظاهر شدم و از اینکه بار دیگر به شرایط خوبی بازگشتیم بسیار خوشحال هستم.

وی در مورد اینکه پس از سه مسابقه بسته نگه داشتن دروازه سپاهان، تراکتور‌سازی به گل رسید تاکید کرد: این هم از بدشانسی ما بود. دوست داشتیم دروازه بسته بماند و توپی وارد دروازه رحمان احمدی نشود. به هر حال حریف نیز قدرت زیادی داشت اما مهمترین مسئله کسب سه امتیاز بود. گل خوردن مهم نیست و کسب سه امتیاز مسابقه در هر بازی در اولویت قرار دارد.

هافبک سپاهان در مورد دیدار هفته بیستم تیمش مقابل فجر سپاسی عنوان کرد: فجر سپاسی تیم بسیار خوبی است. آنها شاید مقابل سایر تیم‌ها عملکرد چندان خوبی نداشته باشند اما معمولا در مقابل سپاهان تیم قدرتمندی هستند و ما را اذیت می‌کنند. در دیدار رفت از آنها شکست خوردیم و این نشان می‌دهد که باید در مسابقه برگشت با تمرکز بیشتری به میدان برویم. انشاءالله بتوانیم در این دیدار با شکست حریف سه امتیاز دیگر را به مجموعه امتیازات خود اضافه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها