کد خبر: ۱۹۰۹۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
بازیکن پرسپولیس اعتقاد دارد بازیکنان این تیم بدون توجه به مشکلات مالی خم به ابرو نیاورده و برای حفظ جایگاه سرخپوشان در صدر جدول تلاش می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از تسنیم ، میثم حسینی ضمن تشریح شرایط تیم پرسپولیس به اظهارنظر در خصوص دیدار سرخپوشان مقابل سایپا، تداوم صدرنشینی این تیم، بحث برکناری رویانیان و... پرداخته است.

 

* چرا در دیدار مقابل سایپا 2 نیمه متفاوت را از پرسپولیس شاهد بودیم؟

- سایپا در نیمه اول با لایه‌های دفاعی پرتعداد در زمین خود جمع شده بود. از سوی دیگر با توجه به عناصر سرعتی که در اختیار داشت چشم به ضدحملات دوخته بود به همین دلیل مانع شکل‌گیری تاکتیک هجومی ما شده بود. در اواخر نیمه نخست نیز تیم سایپا روی همین تدبیر صاحب 2 موقعیت خطرناک روی دروازه ما شد که خوشبختانه نتیجه‌ای برای این تیم در بر نداشت اما خدا را شکر در نیمه دوم با تغییر تاکتیک ما و استفاده از کناره‌ها به خواسته خود رسیدیم و پس از خلق چند موقعیت گل سرانجام روی حرکت زیبای صادقیان و ضربه سر مسلمان به گل برتری رسیدیم، گلی که امیدهای ما را برای ادامه صدرنشینی زنده نگه داشت.

 

* پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر صدر جدول را حفظ کرد. چقدر به تداوم این صدرنشینی امیدواری؟

- به هر حال در شرایط فعلی فولاد، استقلال حتی تراکتورسازی و سپاهان حریفان سر سختی برای ما  محسوب می‌شوند به همین دلیل باید برای خود به لحاظ امتیازی حاشیه امنیت ایجاد کنیم، البته این کار جز با شکست حریفان‌مان در 2 بازی آینده میسر نخواهد شد. در واقع در چنین شرایطی بردن سایپا و در ادامه ملوان و نفت برای ما یک شاهکار محسوب می‌شود.

 

* البته این هفته یک بازی سخت و دشوار هم مقابل ملوان دارید...

- بعد از شکست مس و ارائه بازی‌های زیبا و نتیجه‌گرا تیم ما برای خود شخصیت قهرمانی پیدا کرده است. پرسپولیس امسال همه تیم‌ها را ترسانده است به نحوی که حالا بازیکنان ما بی‌شیله و پیله برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

 

* فردوسی‌پور در گزارش بازی اعتقاد داشت در نفوذها حضور پررنگی نداری. چقدر با این نظر موافقی؟

- سیستم بازی‌های ما به گونه‌ای است که در بعضی از بازی‌ها اجازه نفوذ ندارم. گاهی اوقات هم که در اطراف محوطه جریمه حریفان حاضر می‌شوم بازیکنی نیست که به او پاس بدهم. با این وجود فکر می‌کنم هر کجا که لازم بوده خوب نفوذ کردم و در عین حال در سمت چپ زمین اجازه نفوذ به بازیکنان تیم‌های مقابل نداده‌ام.

 

* مطرح شدن مشکلات مالی پرسپولیس در کنار بحث تغییر در مقطع فعلی عواقبی را برای تیم‌تان در بر نخواهد داشت؟

- تیم ما امسال با مشکلات مالی و فشار اقتصادی زیادی روبه‌رو بوده به گونه‌ای که با گذشت چند هفته از نیم فصل دوم فقط 30 درصد از حق و حقوق‌مان را گرفته‌ایم با این  وجود خم به ابرو نیاورده‌ایم و به عنوان شانس اول قهرمانی خود را در کورس نگه داشتیم. در بعد تغییر مدیریت نیز باید بگویم سردار رویانیان برای تیم ما زحمات زیادی کشیده و حالا که از تجربه خوبی در اداره تیم برخوردار شده نباید بحث تغییر مدیریت مطرح شود. مسلماً حالا که ما در بهترین شرایط موجود هستیم این بحث‌ها تنها توسط اشخاصی مطرح می‌شود که دوست ندارند پرسپولیس در جاده موفقیت موانع را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها