کد خبر: ۱۹۰۹۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
موتورولا اعلام کرد عرضه آخرین ویرایش از نسخه موسوم به Android 4.4.2 KitKat را برای گوشی هوشمند Moto G آغاز کرده است و کاربران می‌توانند از سایت اینترنتی موتورولا یا فروشگاه آمازون این نسخه اندروید را بگیرند.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جی‌اس‌ام آرنا؛ بکی از ارزان‌ترین و بهترین‌ راه‌هایی که بتوان به واسطه آن گوشی هوشمند پیشرفته را در اختیار گرفت، نصب نسخه KitKat از سیستم‌عامل اندروید است. بر این اساس شرکت موتورولا اعلام کرد که عرضه آخرین ویرایش از این نسخه موسوم به Android 4.4.2 KitKat را برای گوشی هوشمند Moto G آغاز کرده است و کاربران آمریکایی می‌توانند از سایت اینترنتی موتورولا یا فروشگاه آمازون به این نسخه از اندروید دسترسی داشته باشند و شرکت‌های مخابراتی هم به‌ترتیب آن را برای Moto G عرضه می‌کنند.

به طور کلی پیش‌بینی شده است که نسخه KitKat اندروید از ابتدای سال 2014 میلادی برای گوشی‌های هوشمند عرضه شود، اما شرکت موتورولا با برنامه‌ریزی‌های جدید خود سعی کرد این نسخه جدید از سیستم‌عامل موبایلی اندروید را پیش از آغاز تعطیلات پایان سال میلادی به دست مشتریان خود برساند.

موتورولا پیش از این هم در جریان به‌روزرسانی گوشی هوشمند Moto X فعالیت‌های بسیار قابل ملاحظه‌ای انجام داد و هم‌اکنون برای به‌روزرسانی گوشی ارزان Moto G نیز بسیار تلاش می‌کند.

کارشناسان امیدوارند که دیگر تولیدکنندگان بزرگ تلفن‌همراه هم مانند موتورولا سرعت عمل بیشتری در این زمینه داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها