کد خبر: ۱۹۰۸۷۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۲۹ آذر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: انتظار ندارم خلعتبری با من خوب رفتار کند و نیازی هم به عذرخواهی او ندارم چون با او در ارتباط نیستم که این مسائل برایم مهم باشد.

رضا ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره درگیری‌اش در بازی پرسپولیس و سایپا با محمدرضا خلعتبری گفت: برخلاف اینکه گفته می‌شود من در این بازی عصبی بودم باید بگویم که اصلا اینطور نیست و فیلم این بازی همه‌چیز را نشان می‌دهد. محسن مسلمان روی زمین افتاد و من رفتم از او دلجویی کنم اما خلعتبری آمد و ضربه‌ای به صورتم زد و خودم از این حرکت او جا خوردم.

وی ادامه داد: این در حالی است که من نه خطا کرده بودم و نه حرفی زده بودم اما متاسفانه او حرکتی انجام داد که باعث تعجب من است. البته من حرکت او را بی‌پاسخ گذاشتم و دیگر بحث را ادامه ندادم.

ناصحی در خصوص اینکه اگر او صحبتی نکرده چرا خلعتبری با او درگیر شده افزود: برای خودم هم جای سوال است که چرا او این کار را کرد. من و خلعتبری هم‌باشگاهی بودیم و این کار از او بعید بود چراکه انتظار دیگری از او داشتم. البته او الگو نیست اما باید طوری رفتار کند که نگاه خوبی به او بشود. من انتظار این برخورد را نداشتم و هنوز هم برایم جای سوال است که چرا این کار را کرد.

بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره اینکه خلعتبری گفته از او عذرخواهی کرده ادامه داد: چه بگویم. شاید در آن لحظه جو بازی او را گرفته بود اما انتظار این برخورد را از او نداشتم و از خلعتبری دلخورم.

ناصحی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود بعضی از بازیکنان با حضور در استقلال و پرسپولیس رفتارشان تغییر می‌کند تصریح کرد: فکر نمی‌کنم پرسپولیس آمال و آرزوهای بازیکنی مثل خلعتبری باشد که هم لژیونر بوده و هم بازیکن ملی است. البته سیدجلال حسینی و محسن بنگر هم از دوستان صمیمی من هستند اما هیچ تغییر رفتاری در آنها ندیدم اما شاید محیط بر روی بعضی از بازیکنان تاثیر می‌گذارد و آنها را تغییر می‌دهد. انتظار ندارم خلعتبری با من خوب رفتار کند و نیازی هم به عذرخواهی او ندارم چون با او در ارتباط نیستم که این مسائل برایم مهم باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها