کد خبر: ۱۹۰۸۴۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۳     ۲۹ آذر ۱۳۹۲
وقتي به پيشنهاد پرسپوليس عابديني در آستانه پيوستن به اين باشگاه قرار گرفته بود، بعضي‌ها مقدمات بيرون كشيدن او از داماش و ممانعت از پيوستن به پرسپوليس را فراهم كرده بودند.
به دنبال اتفاقاتي كه براي باشگاه داماش رخ داده، حالا همه مي دانند كه تنها مشكل اين باشگاه عابديني است و تنها با رفتن اوست كه راه فروش يا كمك‌رساني به اين باشگاه باز مي‌شود.
اين موضوعي است كه خود عابديني هم آن را مي‌داند اما با توجه به اينكه 14 درصد از سهم اين باشگاه را دارد و تا كنون چيي نزديك به 300،400 ميليون براي اين باشگاه هزينه كرده، نمي‌خواهد به اين راحتي ميدان را خالي كند. در عوض هوشيارتر از هميشه حواس خود را به توطئه‌هاي احتمالي اطرافش جمع كرده است.
به خصوص كه اخيراً او يكي ديگر از توطئه‌هايي كه عليهش در حال وقوع بود را خنثي كرد. وقتي به پيشنهاد پرسپوليس عابديني در آستانه پيوستن به اين باشگاه  قرار گرفته بود، بعضي‌ها مقدمات بيرون كشيدن او از داماش و ممانعت از پيوستن به پرسپوليس را فراهم كرده بودند. عابديني اما خيلي زود دست پرسپوليسي‌ها را خواند كه بنا به دلايلي مي‌خواستند او را از داماش بيرون بياورند و دستش را از پرسپوليس هم كوتاه كنند!
البته همه اين‌ها در حالي است كه عابديني چرا تا اين اندازه به ادامه حضور در داماش اصرار دارد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها