کد خبر: ۱۹۰۷۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «نگرانی بزرگ ما برای دیدار با صبا کیفیت زمین چمن یادگار امام قم و همچنین غیبت هاشم بیگ‌زاده است.»

به گزارش 598 به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و تنها دغدغه ما این است که بیگ‌زاده را دو هفته در اختیار نداریم ولی سایر بچه‌ها خوب و با انگیزه هستند.»

 

وی افزود: «صبا از نظر کیفیت بازی بسیار خوب است و هرچند در چند هفته اخیر نتیجه نگرفته، اما می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود. امیدوارم کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم (ره) اجازه دهد تا ما بتوانیم با یک بازی یکدست و روان برابر صبا به پیروزی برسیم.»

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: «برای هر بازی برنامه خاصی داریم و برای این بازی هم با برنامه از پیش تعیین شده به میدان خواهیم رفت تا صاحب 3 امتیاز شویم. امیدوارم روند پیروزی‌های ما در نیم‌فصل دوم ادامه داشته باشد.»

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال در شرایط آرمانی قرار گرفته عنوان کرد: «به دلیل اینکه در چند هفته اخیر تمامی بازیکنان را در کنار هم داریم و می‌توانیم با هم تمرین کنیم توانسته‌ایم در نیم‌فصل دوم بهتر کار کرده و نتایج خوبی بگیریم. با این حال امیدوارم دغدغه مالی ما نیز هرچه زودتر حل شود تا با شرایط بهتری در دیدارهای آینده به میدان برویم.»


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها