کد خبر: ۱۹۰۶۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
ستاره پرسپولیس گفت: «به خاطر قسط دوم كم مانده بود كار كمي بيخ پيدا كند كه خدا را شكر چنين نشد.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، محمدرضا خلعتبري با پنج گل زده فعلا بهترين گلزن پرسپوليس به شمار مي‌‌رود. اين بازيكن در روز تولدش و مقابل مس كرمان يك گل از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا بدين طريق شادي جالبي را نيز انجام بدهد. مهاجم محبوب سرخ ها كه به نظر مي‌‌رسد مشكل مطالباتش با اماراتي‌ها حل شده اين روزها با انرژي دو چندان تمريناتش را پيگيري مي‌‌كند. گفتگو با خلعتبري در ادامه مي‌‌آيد:

 

* با توجه به برد مس با يك روحيه خوب مقابل سايپا صف‌آرايي خواهيد كرد، اينطور نيست؟

- بله، همانطور كه مي‌‌دانيد با يك پيروزي پرگل توانستيم مس كرمان را ببريم. به همين دليل با روحيه‌اي بالا برابر سايپا به ميدان مي‌‌رويم.

 

* پس بايد سايپا را هم به راحتي ببريد؟

- اينكه بخواهيم سايپا را دست كم بگيريم اصلا درست نيست. اين تيم از يك مربي خوب و كار بلد به نام فيرات سود مي‌‌برد كه برگ برنده سايپا به شمار مي‌‌رود. بنابراين اصلا نبايد تصور يك بازي آسان را داشته باشيم. اگر مي‌‌خواهيم قهرمان شويم و به صدرنشيني ادامه بدهيم بايد تمام بازي‌ها را به چشم فينال نگاه كنيم و هيچ تيمي را دست كم نگيريم.

 

* به نظرت مي‌‌توانيم منتظر ششمين گل فصل تو باشيم؟

- اگر موقعيتي برايم مهيا شود حتما اين كار را مي‌‌كنم. بتوانم گل مي‌‌زنم اما بايد بگويم موفقيت پرسپوليس بسيار مهم‌تر از گلزني من است. شايد بعضي اوقات موقعيت طوري باشد كه شانس گلزني نداشته باشم و در يك بازي هم اگر خدا خواست و قسمتم بود گل مي‌‌زنم. در مورد بازي با سايپا هم بايد بگويم اگر موقعيت جور شد اين كار را مي‌‌كنم.

 

* از عملكردت در پرسپوليس راضي هستي؟

- من كه نمي‌‌توانم در مورد عملكرد خودم حرف بزنم. اين را بايد از كادرفني بپرسيد. اميدوارم بتوانم جواب اعتماد مربيان را با بازي‌هاي خوب بدهم.

 

* 6 گل زيبا هم مقابل مس به ثمر رسانديد، در مورد آن بازي كمي صحبت كن؟

- اصلا فكرش را نمي‌‌كردم 6 گل به مس بزنيم. خوشبختانه با گل زودهنگام محسن مسلمان توانستيم به بازي مسلط شويم و كنترل ميدان را در اختيارمان بگيريم. مسي‌ها بسيار بدشانس بودند كه به روز خوب پرسپوليس خوردند. خدا را شكر با ارائه نمايش خوب توانستيم اين تيم را ببريم.

 

* بعد از گلزني شادي جالبي را انجام دادي كه حسابي سوژه شد؟

- خب تولدم بود به همين دليل توپ را مثل كيك گرفتيم و فوت كرديم.

 

* پس در روز خوبي گل زدي؟

- صددرصد. اين گل باعث شد تولد به يادماندني داشته باشم.

 

* راستي چرا خودت را ممنوع‌المصاحبه كردي؟

- اينطوري بهتر بود. بيشتر مي‌‌خواهم فكرم را معطوف بازي‌هايم كنم، بنابراين ترحيج دادم بعد از بازي مصاحبه نكنم تا تمركز بيشتري داشته باشم.

 

* بسياري از هواداران و بازيكنان بابت حركت مظلومي ناراحت بودند، تو چطور؟

- اول از اينكه من از صحنه اي كه آقاي مظلومي عدد چهار را به هواداران نشان داده دور بودم و نديدم او چه كار كرده دوم اينكه در جايگاهي نيستم كه بخواهم در اين مورد حرف بزنم. ضمنا از آنجا كه مظلومي قبلا سرمربي استقلال بود مصلحت خودش را بهتر مي‌‌داند و من به عنوان بازيكن نمي‌‌توانم درخصوص او اظهار نظر كنم.

 

* مشكل مطالباتت با عجمان حل شد؟

- با صحبت‌هاي آقاي رويانيان فكر مي‌ كنم مشكل مطالباتم حل شده. از اينكه نگراني‌هايم از بين رفته خوشحالم. در اين چند وقت به خاطر همين موضوع كمي دغدغه داشتم اما بعد از سفر رويانيان به امارات و مذاكراتي كه با مسئولين اماراتي داشتند با خبر شدم كه اين مشكل با خير و خوشي حل شده. به خاطر قسط دوم كم مانده بود كار كمي بيخ پيدا كند كه خدا را شكر چنين نشد. جا دارد از بانيان اين اتفاق و آنهايي كه باعث شدند بالاخره خيالم راحت و آسوده شود تشكر كنم.

 

* پس از اين به بعد با خيال راحت براي پرسپوليس گلزني خواهي كرد؟

- (مي‌‌خندد) درسته خيالم راحت شده اما منطقي نيست بخواهم از حالا قول گلزني درتمام بازي‌ها را بدهم. به عنوان يك مهاجم وظيفه‌ام گلزني است و اگر موقعيتي برايم مهيا شود دوست دارم با انجام اين كار باعث خوشحالي هواداران پرسپوليس بشوم اما قول دادن حركت آماتوري است و من هيچ وقت چنين كار غير حرفه‌اي را انجام نخواهم داد.

 

* در بين طرفداران پرسپوليس خيلي محبوبي، خودت اين موضوع را حس كرده‌اي؟

- طرفداران پرسپوليس نسبت به بنده خيلي لطف دارند. اين علاقه دو طرفه است. نه تنها من بلكه كل بازيكنان وقتي هواداران را مي‌‌بينيم كلي شادتر مي‌‌شويم و براي ديدن خوشحالي آنها دوست داريم برنده شويم.

 

* خط مياني تيم را چطور مي‌‌ببيني؟ آنها به خوبي توانستند شما را تغذيه كنند؟

- خدا را شكر تمام بازيكنان خط مياني پرسپوليس جزو بهترين نفرات ليگ هستند. پيام صادقيان، محسن مسلمان، نوري، حقيقي همه و همه جزو بازيكنان بزرگ به شمار مي‌‌روند. آنها بخوبي مهاجمين را تغذيه مي‌‌كنند. دستشان درد نكند.

 

* اكثر هافبك‌ها در مصاحبه‌هايشان گفتند دوست داريم به خلعتبري پاس گل بدهيم؟ دليلش چيست؟

- بچه‌ها لطف دارند. گفتم كه بازيكنان خط مياني واقعا تلاش خودشان را مي‌‌كنند؟ واقعا دليل اين امر را نمي‌‌دانم، شايد به خاطر اين است كه خيلي خوب گل مي‌‌زنم! (با خنده)

 

* نظرت درخصوص شرايط تيم‌ملي چيست؟

- با مشخص شدن تيم‌هاي گروهمان در جام‌جهاني از حالا بايد به فكر انجام يكسري بازي‌هاي تداركاتي با تيم‌هاي بزرگ باشيم. زمان چنداني تا شروع جام‌جهاني باقي نمانده. حتي همانطور كه اكثر بازيكنان و ملي‌پوشان گفتند نيايد فرصت‌ها را از دست بدهيم و از اكنون بايد برنامه‌ريزي دقيق و اصولي انجام بدهيم تا انشاءاله يكي از تيم‌هاي صعود كننده از گروهمان باشيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها