کد خبر: ۱۹۰۶۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
هافبک نفوذی سرخپوشان پایتخت گفت: «به نظر من پرسپوليس 100 درصد قهرمان مي‌شود. در اين حرف من شك نكنيد.»

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، هنوز نيامده تبديل شده به يك مهره كليدي در كناره‌هاي خط مياني و هجومي پرسپوليس. محسن مسلمان، يك گل و يك پاس گل داده و نقشي موثر در برد 6- صفر پرسپوليس ايفا كرده. او كه كاپيتان تيم زير 22 سال است اين روزها با مشكل بزرگي روبرو است. نه او بلكه خيلي از بازيكنان ديگر مثل پيام صادقي و اميد عاليشاه؛ در گيرودار بازي‌هاي حساس پرسپوليس، مسلمان و دوستانش بايد براي تيم زير 22 سال به ميدان بروند. اين، مشكل بزرگي است كه براي آنها به‌وجود آمده، هر چند مسلمان معتقد است با تعامل ميان دو علي آقا، منصوريان و دايي اين مشكل برطرف مي‌شود. با مسلمان درباره بازي با سايپا، تيم زير 22 سال صحبت كرديم كه پيش رويتان است.

 

* از ذوب‌آهن پول گرفته‌اي؟

- هنوز نه، چطور.

 

* به نظر نمي‌رسد به تو پول بدهند، چون پرسپوليس پول غريبي را نداده...

- به‌خدا من در جريان نيستم. فقط در همين حد مي‌دانم كه شما مي‌گوييد. به همين‌خاطر نمي‌توانم حرفي در اين رابطه بزنم.

 

* بعد از برد 6- صفر مقابل مس، به‌نظر مي‌رسد وضعيت روبراهي داريد. اينطور است؟

- دقيقا. خدا را شكر شرايط ما فوق‌العاده است. تمرينات بسيار خوبي هم انجام داده‌ايم و روي نقاط ضعف و قوت سايپا تمركز كرده‌ايم تا بتوانيم سه امتياز اين بازي را كسب كنيم.

 

* باخت يك - صفر در بازي رفت تاثيري روي بازي شما نمي‌گذارد؟

- به نظر من در بازي رفت، پرسپوليس مستحق باخت نبود. نتيجه بازي رفت عادلانه نبود اما اين بار شرايط فرق مي‌كند. ما صدر جدول را به‌دست آورده‌ايم و نبايد به همين راحتي‌ها از دستش بدهيم. ما پرسپوليس هستيم، بازيكنان خيلي خوبي داريم و برد مقابل سايپا با توجه به اين شرايط دور از دسترس نخواهد بود.

 

* خودت چند درصد اميدواري كه پرسپوليس تا آخر فصل در صدر جدول بماند و قهرمان شود؟

- به‌نظر من پرسپوليس 100 درصد قهرمان مي‌شود. در اين حرف من شك نكنيد.

 

* حتما يكي از دلايل تو براي اطمينان از قهرماني، بازيكناني است كه پرسپوليس در اختيار دارد، به‌خصوص پشت سر تك‌مهاجم كه تو، صادقيان و خلعتبري بازي مي‌كنيد. حتما شنيدي كه به شما لقب‌هاي مختلفي دادند، مثل مثلث برمودا يا ...؟

- خودم هم شنيدم اما به‌نظر من دليل اصلي بازي خوب ما ساير بازيكنان هستند. دروازه‌بان، مدافعان و هافبك‌هاي دفاعي تلاش مي‌كنند و زحمت مي‌كشند تا توپ به ما سه بازيكن برسد. ما هم تلاش مي‌كنيم تا از اين توپ‌ها موقعيت بسازيم و گل بزنيم. خوشبختانه در بازي‌هاي اخير تمام توپ‌هاي ما گل شده و اميدوارم در آينده هم چنين اتفاقي رخ بدهد. باور كنيد اگر ساير بازيكنان به ما توپ نرسانند اين لقب‌ها هم براي‌مان درست نمي‌شود.

 

* نوع بازي شما را با تيكي‌تاكاي بارسلونا هم مقايسه كرده‌اند، به نظرت اين مقايسه منطقي است؟

- وا... چه بگويم. مقايسه ما با بارسلونا منطقي نيست. ما در ايران خيلي خوب كار مي‌كنيم و جزو بهترين‌ها هستيم، به‌همين خاطر نبايد خودمان را با بازيكنان خارجي مقايسه كنيم.

 

* البته اميد عاليشاه هنوز مصدوم است. اگر او آماده شود هم اين مثلث تقويت مي‌شود و هم اينكه ترافيك به‌وجود مي‌آيد. با توجه به اينكه عاليشاه هم‌پست تو است، از اين ترافيك نمي‌ترسي؟

- الان هم بازيكنان بزرگي در اختيار داريم. محمد نوري و فرزاد حاتمي بازيكنان كوچكي نيستند كه روي نيمكت مي‌نشينند! اميد هم بيايد تيم ما كامل مي‌شود. هر چند اين نظر علي آقا است كه چه كسي بازي كند. به شخصه تلاشم را مي‌كنم تا بهترين بازي‌ام را انجام بدهم و در تركيب اصلي بمانم.

 

* برسيم به تيم زير 22 سال. تو، عاليشاه و صادقيان دعوت شده‌ايد اما بايد براي پرسپوليس هم بازي كنيد. اين مشكلي است كه براي شما سه بازيكن پرسپوليس به‌وجود آمده. چطور با اين موضوع كنار مي‌آييد؟

- من نمي‌توانم حرفي در اين رابطه بزنم.

 

* اما تو كاپيتان تيم زير 22 سال هستي و مي‌تواني حرف بزني...

- ببينيد شرايط براي ما، نفت تهران و ذوب‌آهن كه هر يك، سه بازيكن در تيم زير 22 سال داريم سخت مي‌شود. نمي‌دانم چطور اين مشكل حل مي‌شود اما اميدوارم با تعامل علي‌آقاها، دايي و منصوريان همه چيز ختم به خير شود. نه تيم زير 22 سال ضرر كند و نه پرسپوليس.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها