کد خبر: ۱۹۰۵۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
نایب‌رییس اول فدراسیون با تاکید بر اینکه شرایط و ماهیت تیم امید از تیم ملی زیر 22 سال جداست، گفت: پس از توافق نهایی سرمربی خارجی تیم امید را معرفی می‌کنیم و دل‌نگرانی منصوریان به این خاطر هم بی‌مورد است.

سیدهادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید ارتباطی با شرایط تیم ملی زیر22 سال نداشته و جایی برای نگرانی علیرضا منصوریان نیست، اظهار کرد: در فرایند مذاکره و توافق نهایی با سرمربی تیم امید با علی کفاشیان رییس فدراسیون کاملا هماهنگ هستیم. همچنین بحث انتخاب این مربی و تشکیل تیم امید اصلا ارتباطی به شرایط و فعالیت تیم ملی زیر22 سال ندارد بنابراین دلیلی برای ایجاد نگرانی میان مربیان و بازیکنان این تیم نیست.

** دل‌نگرانی منصوریان بی‌مورد است!

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون همچنین افزود: به علیرضا منصوریان سرمربی تیم زیر22 سال از طریق مدیررسانه‌ای تیمش پیام داده و شرایط تیم امید که یک تیم کاملا جدا از تیم زیر 22 سال است را توضیح دادیم. به او اعلام کردیم تیمی که ما مشغول ساختن آن هستیم با تیمی که شما آن را مدیریت می‌کنید متفاوت است. بنابراین این موضوع اصلا به وضعیت کاری شما ارتباطی پیدا نمی‌کند و اگر دل‌نگرانی هم دارید، بی‌مورد است. ما صحبت‌های لازم با گزینه هدایت تیم امید که یکی از مربیان خوب خارجی است را انجام دادیم و به محض نهایی شدن کار او را معرفی خواهیم کرد.

** با اختیارات قانونی قنبرزاده را به عنوان عضو جدید هیات رییسه انتخاب کردیم

وی همچنین درباره نحوه انتخاب منصور قنبرزاده به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون نیز به ایسنا گفت: علیرضا رحیمی مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیات رییسه فدراسیون عضویت داشت که با استعفای او از سپاهان، خود به خود عضویتش در هیات رییسه هم لغو می‌شود بنابراین هیات رییسه با اختیاری که از بند 17 ماده 33 اساسنامه داشت نسبت به انتخاب جایگزینی برای رحیمی اقدام کرد. طبق قانون رییس فدراسیون باید گزینه‌اش را پیشنهاد می‌داد و هیات رییسه هم درباره عضویت او تصمیم می‌گرفت. قنبرزاده از سوی کفاشیان پیشنهاد شد و هیات رییسه هم با حضور او موافقت کرد و مراحل قانونی عضویت قطعی او هم در مجمع آتی فدراسیون انجام می‌شود.

** روسای کمیته جوانان و فوتبال ساحلی بزودی انتخاب می‌شوند

نایب‌رییس اول فدراسیون در پاسخ به اینکه تکلیف مدیران برخی از کمیته‌های فدراسیون که رییس یا سرپرستی ندارند و عملا با دپارتمان محوری مدیریت می‌شوند چه خواهد شد، تصریح کرد: در آینده نزدیک روسایی را برای کمیته‌های جوانان و فوتبال ساحلی انتخاب می‌کنیم. سرپرستان برخی کمیته‌های انتخاب شده‌اند و اعضای سایر کمیته‌هایی که با نقصان مواجه بودند در حال تکمیل شدن است. به طور مثال اخیرا عزیزی خادم به عضویت کمیته بازاریابی فدراسیون در آمد. سیاست فدراسیون این نیست که کمیته‌هایش کاملا تحت مدیریت دپارتمان‌ها اداره شوند اما به خاطر حجم کار سنگین فدراسیون برای آماده سازی تیم‌های ملی و هزینه‌های بسیاری که دارد، کارها یک به یک انجام می‌پذیرد.

** به اسپانسر فدراسیون حداکثر تا آخر آذر فرصت دادیم

وی همچنین با بیان اینکه اسپانسر فدراسیون تا آخرآذر فرصت دارد به تعهدات مالی‌اش عمل کند، در این درباره توضیح داد: فدراسیون تذکرها و اخطارهای لازم را به این اسپانسر داده و نهایتا اگر تا پایان همین ماه چک آنها وصول نشود، قرارداد را فسخ و قراردادی را با اسپانسر جدید امضا می‌کنیم. در حال حاضر گزینه‌هایی برای اسپانسرینگ فدراسیون و تیم ملی اعلام آمادگی کردند و اگر قرار بر توافق با آنها بود تلاش می‌کنیم با چانه‌زنی قرارداد مالی خوبی با آنها ببندیم.

** توافق با پوما برای تیم زیر 22 سال با نظارت فدراسیون بود

آیت‌اللهی با بیان اینکه عقد قرارداد با نماینده پوما برای اسپانسرینگ تیم ملی زیر 22 سال با نظارت فدراسیون انجام شده است، خاطرنشان کرد: تیم ملی زیر 22 سال جزو تعهدات شرکت آل‌اشپورت نیست و آنها تامین البسه تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان، فوتسال، فوتبال ساحلی و تیم‌های زیر 14 سال ایران را برعهده دارند اما مذاکره و توافق با پوما برای تامین لباس تیم زیر 22 سال توسط مسوولان این تیم و البته زیر نظر فدراسیون انجام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها