کد خبر: ۱۹۰۴۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
عليرضا منصوريان سرمربي تيم ملي زير22 سال مي‌گويد از حضور 5 بازيکن ديگر در اردوي اين تيم خبر داد.
به گزارش ورزش سه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سرمربي تيم ملي زير22 سال درباره آخرين وضعيت اين تيم پس از اعلام فهرست جديد گفت: علاوه بر ليستي که ديروز اعلام شد، پنج بازيکن ديگر هم در ليست تيم ملي هستند که سردار آزمون از باشگاه روبين کازان، عليرضا جهانبخش از نايخمن هلند، مرتضي تبريزي از ذوب آهن اصفهان، محمد نيارکي دروازه بان پاس همدان و اميرعابدزاده از پرسپوليس هستند.

منصوريان ادامه داد: به اين ترتيب ليست ما 31 نفر است که 26 بازيکن براي بازي اول با کره جنوبي به کيش مي‌روند و بازي اول را با بازيکنان انجام مي‌دهيم.

سرمربي تيم ملي زير22 سال ادامه داد: طبق توافقي که با باشگاه‌ها و سازمان ليگ داشته‌ايم پس از انجام بازي اول مقابل کره جنوبي در کيش، بازيکنان باشگاه‌هاي پرسپوليس، ذوب آهن و نفت تهران به باشگاههايشان برمي‌گردند و 5 بازيکن جديد را به اردوي تيم ملي دعوت مي‌کنيم که از اين پنج بازيکن، سه بازيکن از اميدهاي فوتبال ايران براي راهيابي به رقابتهاي المپيک 2016 ريودوژانيرور و حتي جام جهاني 2018 روسيه هستند.

منصوريان در پايان گفت: ليست نهايي تيم ملي زير22 سال براي رقابتهاي عمان پس از انجام دو بازي دوستانه در کيش اعلام مي شود و اميداوريم که تيم ملي زير22 سال با تمام قوا به مسابقات زير22 سال قهرماني آسيا برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها